onko tämä ihan normaalia käytöstä aikuiselta kylässä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mulla oli kaveri viikonloppu vierailulla hän on hieman omalaatuinen 60v nainen. Hän ei tarjoutunut missään kohtaa auttaamaan missään vaan asettui taloksi, kun näytin huoneen hänelle, hän ei osallistunut mihinkää eikä tarjonnut apua vaan aloitti omat hommansa välittömästi, laitoin meille ruokaa ja hän istui keittiössä älylaite kädessä ja puhui minulle, välillä nauroi todella kovaäänisesti ja sitten taas puhui minulle ja pyysi jopa palveluksia keskene ruuan laitoin, antamaan mm. hänelle vettä, hän lopulta söi kanssani ja ei kiittänyt ollenkaa, käytiin ulkoilemassa ja katseltiin tvtä, hän oli kaiken aikaa joku älylaite mukana. Annoin hänelle luvan käydä vapaasti jääkapilla ja hän todella kävi siellä useasti, illlalla hänen vatsansa oli ilmeisesti mennyt ripulille, tässä kohtaa hän oli myös nauttinut jo alkoholia, huomasin vessaan mennessä, että siellä oli ripuloitu, roiskeita oli pöntön selkänojassa, seinillä, ja jopa peilikaapin ovessa, vessanpönttö oli kyllä putsattu hyvin ainakin näennäisesti, tässä kohtaa mulla pimahti, sanoin hänelle, että vessa on aika kauheassa kunnossa ja hän tuli itsekin katsomaan ja pahoitteli, että hänen vatsansa oli sekaisin, sanoin että täällä on roiskeita siellä täällä ja aloin siivota, hån ei tarjoutunut auttamaan, hän hämmästeli miten noita jälkiä on tuollakin, minä pyyhin hiestä märkänä paikkoja ja hän alkoi nauraa paskaista naurua ja huuteli, että miten noita voi olla tuollakin, sain lopulta siivottua eikä asiasta enää puhuttu, kun päästiin nukkumaan omiin huoneisiin hänen huonestaan kuului kovia ääniä, kolauksia välillä ja jonkun puhelin sarjan ääntä, aamulla sama meno jatkui hän söi kiittämättä, kotiin lähtiessäkään hän ei kiittänyt mistään, mutta sanoi, että oli mukavaa käydä. Mietin olenko liian niuho vai onko tämä ihan normaalia käytöstä aikuiselta kylässä.

Yhteistyössä