Ehkäisyn pettäminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuppelo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuppelo

Vieras
Heii kaikki.
Ongelma on kinkkinen, sillä en itse suoraan sanottuna tiedä missä mennään...
Lopetin pillerit vuoden lopussa kesken, sillä sain ihan järkyttäviä hermoromahduksia ja skitsokohtauksia. 1. tammikuuta alko menkat. Nyt Sunnuntaina harrastettiin mieheni kanssa seksiä kumin kanssa ja se oli...hmmm...luiskahtanut pois paikaltaan ja nämä pikkukaverit oli sitten menny menojaan sinne minne ei pitäny. Laskeskelin kalenteria ja kierto oli puolessaan juuri tuolloin.

Sitä lähinnä jotta kuinka kauan ne pillerti vaikuttaa elimistössä, vai joko hedelmällisyys on maximissaan?

Jos joku osaisi vastata, voi olla et oon hiukka väärällä palstalla kirjottelemassa, mutten muihinkaan osannu lähtee kyseisestä kirjottamaan.

Kiitos jo etukäteen vastauksista...

...Kaipa tuo on yksilöllistä. Kyllähän toki olet voinut raskautua, vaikka vasta ensimmäinen (?) luomukierto onkin käynnissä. Riippuu aivan siitä milloin olet, (jos olet) ovuloinut. Voit edelleen käydä hakemassa jälkiehkäisypillerit, mikäli siltä tuntuu.

Onhan se mahdollista,että olet tullut raskaaksi...itsellä on 2 naista lähipiiristä jotka ovat tällähetkellä raskaana (jo loppuvaiheessa),molemmilla raskaus alkoi heti ekasta luomukierrosta!
Olisikos vielä tosiaan mahdollisuus hakea apteekista jälkiehkäisypillerit,käyppä apteekista kysymässä,siis jos et raskautta toivoisi.
Itse en uskaltaisi jäädä odottelemaan,jos tietäisin,että lasta en halua.Tsemppia!!:)

Oonpa kuullut että juuri pillereiden lopetuksen jälkeen nainen on usein hedelmällisimmillään. Myös omaa kokemusta löytyy, lopettamisen jälkeen ekassa kierrossa kerta ilman kondomia ja jälkiehkäisystä huolimatta vieressä nukkuu 8kk ikäinen tyttö:) Eli ihan on mahdollista olla raskaana.

On tuosta kokemuskin..Olin ollut reilu kk ilman ehkäisyä kunnes päädyin sänkyyn nykyisen mieheni kanssa. Keskeytetystä yhdynnästä huolimatta tulin raskaaksi.

Yhteistyössä