Ehkäisyrengas ja menkat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nuppu

Vieras
onko jollain jääny menkat tulematta,kun ehkäisyrengas käytössä?pidin siis kaksi rengasta putkeen(6vko) ja nyt sunnuntaina otin pois!Eikä näy menkkoja...paniikki rupee iskemään ihan näillä hetkillä...auttakaa,please :(
ja joo,tiedän toki,et on mahdollista tulla raskaaksi ehkäisyrenkaasta huolimatta...mutta,mutta...

Alkuperäinen kirjoittaja s:
No tuota noin mulla se ehkäisyrengas teke menkoista niukat ja 2 päiväiset:) Elikkäs kun maanantaina otan pois renkaan menkat alkaa torstaina ja loppuu lauantaina..

okei eli toivoa on vielä :) kiitos tästä tiedosta!joka paikassa vaan sanotaan,et menkat alkaa 2-3 päivää pois ottamisen jälkeen!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
No tuota noin mulla se ehkäisyrengas teke menkoista niukat ja 2 päiväiset:) Elikkäs kun maanantaina otan pois renkaan menkat alkaa torstaina ja loppuu lauantaina..

okei eli toivoa on vielä :) kiitos tästä tiedosta!joka paikassa vaan sanotaan,et menkat alkaa 2-3 päivää pois ottamisen jälkeen!

Jeps, toivoo on!! Se kai on se yleisaika se 2-3päivää. Jokainen keho on kuiten yksilö:)

Voihan se olla et nyt vähä on hormonit sekasin kun pidit 2 putkeen..Mut kyl ne normaalisti mulla on alkanu sen pari päivää renkaan poisoton jälkeen, sen kerran kun ei alkanu...No niin no...Arvaat varmaan.. :p

Mulla kyllä kans tuppaa aina alkamaan vasta pari päivää ennen seuraavan renkaan laittoa mikä on aika ärsyttävää... Aluksi aina jännäsin että oonko raskaana mut en enää..

Yhteistyössä