Ehkäisyrenkaan käyttäjille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Millon teiän menkat on alkaneet, kun olette poistaneet renkaan eli on taukoviikko? Ohjeissa sanotaan, että 2-3 päivän päästä pitäs alkaa ja alan tässä pikkuhiljaa huolestumaan... Tosin synnytyksestä aikaa 1v.4kk ja sen jälkeen söin Cerazettea, jonka aikana menkat ei tulleet ollenkaan. Nyt oottelen sitten ekoja. Tuleekohan ne varmasti tän taukoviikon aikana kun ei mulla oo niitä ollu pitkään aikaan ollenkaan?

kyllä mulla ne yleensä alko sen taukoviikon aikana, muistaakseni ke tai to kun ma otin pois renkaan... mut mä heitin ne nurkkaan kun niistä tuli ihan paska olo, kauheita päänsärkyjä jne. ei hyvä.

Mulla ei aina tullut ja jouduinkin välillä tekemään raskaustestin, kun luulin että vahinko oli käynyt. Eli välillä alkoi vuoto ja välillä ei tullut ollenkaan/alkoi myöhään.

Hyvä, että on mahdollista myös epäsäännöllinen kierto. Raskautuminen ei sovi millään nyt just meille. Toivottavasti menkat alkais. Tosin tänään vasta 3. päivä että ei tässä vielä hätää -ootellaan.

No mie pähkäilen saman asian kans. Viime taukoviikolla ei tullu menkkoja ollenkaan, sitä ennen on kyl tullut mut tooosi niukkoina..en oo testiä kuitenkaan tehnyt, koska olo ei muuten oo mitenkään "raskautunut".
Viime yönä tosin näin painajaista testin teosta :/

Yhteistyössä