ehkäisystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja liina:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Minkä takia kukaan käyttää pillereitä ja kondoomeja yhdessä?

Jos ei halua lapsia?
Tuplaehkäisy on kuitenkin varmempi kun mikään ehkäisy yksinään.

onko toi pilsut ja kortsu sitten tupalehkäisy?

Ylipäätä kaksi ehkäisyvalmistetta/välinettä samaan aikaan.

Yasmin-pillerit.
Mun mielestä on vähän turhaa syödä pillereitä jos kuitenkin käyttää kumia, mutta kukin tyylillään. Vakituisessa parisuhteessa AIKA harvoin on pelkoa sp-taudista.

No jos sitä vahinkoraskautta pelkää niin voihan mies pistää piuhat poikki ja käyttää kortsua. Mikään elämässä ei ole 100% turvallista ja varmaa joten jos seksiä meinaa harrastaa niin aina on riskit olemassa, niiden kanssa täytyy vaan löytää tapa jolla pystyy elämään.

Täällä on jotain vanhoja paatuneita mummoja joille ei ole vielä paasattu uutta sukupuolivalistusta. Meille ainakin koulussa paasattiin nimenomaan kahden ehkäsyn käytöstä, JOS EI ELÄ VAIKTUISESSA PARISUHTEESSA...sillä pillerit ei suojaa sukupuolitaudeilta, eli siksi kumi, ja siksi pillerit koska kondomithan voivat kovassa jyysteessä mennä rikki -nimimerkillä kokemusta on-

Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
No jos sitä vahinkoraskautta pelkää niin voihan mies pistää piuhat poikki ja käyttää kortsua. Mikään elämässä ei ole 100% turvallista ja varmaa joten jos seksiä meinaa harrastaa niin aina on riskit olemassa, niiden kanssa täytyy vaan löytää tapa jolla pystyy elämään.

Alle parikymppisenä käytettiin molempia. Ei silloin mitään piuhoja alettu katkomaan, kun tarkoitus oli kuitenkin sitten joskus hankkia lapsia. Ja tottakai on riskejä, ja meidän tapamme elää niiden kanssa oli tuo tuplaehkäisy. Meille se oli pieni vaiva siitä, että saatiin riskiä pienemmäksi. Aina valitetaan, että teinit on vastuuttomia, ja sitten kun kerrankin ollaankin oikein vastuullisia, niin sitten sekään ei oo hyvä. Ei tajua.

Alkuperäinen kirjoittaja DeviLiah:
Täällä on jotain vanhoja paatuneita mummoja joille ei ole vielä paasattu uutta sukupuolivalistusta. Meille ainakin koulussa paasattiin nimenomaan kahden ehkäsyn käytöstä, JOS EI ELÄ VAIKTUISESSA PARISUHTEESSA...sillä pillerit ei suojaa sukupuolitaudeilta, eli siksi kumi, ja siksi pillerit koska kondomithan voivat kovassa jyysteessä mennä rikki -nimimerkillä kokemusta on-

Mä en ole ikinä ymmärtänyt kuinka ihmeessä kondomi voi mennä rikki jyystämällä. Olen varmaan jäänyt paitsi jostain elämäni kyydeistä...

Alkuperäinen kirjoittaja :

Mä en ole ikinä ymmärtänyt kuinka ihmeessä kondomi voi mennä rikki jyystämällä. Olen varmaan jäänyt paitsi jostain elämäni kyydeistä...

Jos se on valmiiksi jo haperoitunut. Kuvittelisin. Tai muuten viallinen, vaikapa pieni reikä ja siitä sitten jyystämisestä repeää kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja :

Olemme käyttäneet kondomiehkäisyä kymmenisen vuotta, joten "jokunen" kondomi on tullut tuossa ajassa testattua. Tänä aikana yksi meni rikki ihan jyystämällä. En oikein usko, että vika olisi olllut siinä, ettemme olisi osanneet käyttää sitä oikein, se kun on tosiaan ainoa ja silloinkin oltiin kortsuja käytetty menestyksekkäästi vuosia. Kortsuissa on toisaalta se hyvä puoli, että tuon hajoamisen huomaa ja voi ottaa jälkiehkäisypillerit eikä asia tule yllätyksenä vasta muutaman viikon kuluttua. (Tai kai se voi muillakin tavoilla pettää, mutta eiköhän rikkoutuminen ja paikaltaan lähteminen ole kuitenkin reippaasti yleisimmät tavat ja niitä ei tosiaan voi olla huomaamatta, jos ei ihan kaatokännissä ole.)