N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Minkä takia kukaan käyttää pillereitä ja kondoomeja yhdessä?
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Minkä takia kukaan käyttää pillereitä ja kondoomeja yhdessä?
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Minkä takia kukaan käyttää pillereitä ja kondoomeja yhdessä?
Jos ei halua lapsia?
Tuplaehkäisy on kuitenkin varmempi kun mikään ehkäisy yksinään.
Alkuperäinen kirjoittaja liina:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Minkä takia kukaan käyttää pillereitä ja kondoomeja yhdessä?
Jos ei halua lapsia?
Tuplaehkäisy on kuitenkin varmempi kun mikään ehkäisy yksinään.
onko toi pilsut ja kortsu sitten tupalehkäisy?
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:Mun mielestä vaan hieman yliampuvaa, mut jokainen tyylillään.
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:No jos sitä vahinkoraskautta pelkää niin voihan mies pistää piuhat poikki ja käyttää kortsua. Mikään elämässä ei ole 100% turvallista ja varmaa joten jos seksiä meinaa harrastaa niin aina on riskit olemassa, niiden kanssa täytyy vaan löytää tapa jolla pystyy elämään.
Alkuperäinen kirjoittaja DeviLiah:Täällä on jotain vanhoja paatuneita mummoja joille ei ole vielä paasattu uutta sukupuolivalistusta. Meille ainakin koulussa paasattiin nimenomaan kahden ehkäsyn käytöstä, JOS EI ELÄ VAIKTUISESSA PARISUHTEESSA...sillä pillerit ei suojaa sukupuolitaudeilta, eli siksi kumi, ja siksi pillerit koska kondomithan voivat kovassa jyysteessä mennä rikki -nimimerkillä kokemusta on-
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja DeviLiah:Täällä on jotain vanhoja paatuneita mummoja joille ei ole vielä paasattu uutta sukupuolivalistusta. Meille ainakin koulussa paasattiin nimenomaan kahden ehkäsyn käytöstä, JOS EI ELÄ VAIKTUISESSA PARISUHTEESSA...sillä pillerit ei suojaa sukupuolitaudeilta, eli siksi kumi, ja siksi pillerit koska kondomithan voivat kovassa jyysteessä mennä rikki -nimimerkillä kokemusta on-
Mä en ole ikinä ymmärtänyt kuinka ihmeessä kondomi voi mennä rikki jyystämällä. Olen varmaan jäänyt paitsi jostain elämäni kyydeistä...
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja DeviLiah:Täällä on jotain vanhoja paatuneita mummoja joille ei ole vielä paasattu uutta sukupuolivalistusta. Meille ainakin koulussa paasattiin nimenomaan kahden ehkäsyn käytöstä, JOS EI ELÄ VAIKTUISESSA PARISUHTEESSA...sillä pillerit ei suojaa sukupuolitaudeilta, eli siksi kumi, ja siksi pillerit koska kondomithan voivat kovassa jyysteessä mennä rikki -nimimerkillä kokemusta on-
Mä en ole ikinä ymmärtänyt kuinka ihmeessä kondomi voi mennä rikki jyystämällä. Olen varmaan jäänyt paitsi jostain elämäni kyydeistä...