EHKÄSYAPSELI + JA -

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poju03
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

poju03

Uusi jäsen
22.08.2005
22
0
1
Hei!
Te jotka käyttäneet ja tai käytätte parasta aikaa kertokaa ehkäsykapselin + ja - puolia :)

meillä ei neuvolassa osattu asiasta oikein sanoa juuta eikä jaata :(

Voiko suoraan e-pillereistä siirtyä tuohon kapseliin vai täytyykö välissä pitää joku "tasotus" väli?

Kiitos paljon teille jotka viitsitte vastata tieto olisi todella arvokasta
:D :flower:

Tilasin just kapselin poistoajan, mulla ei toiminut ollenkaan. Olen vuotanut melkein vuoden koko ajan, kivaa kuten voit kuvitella, menkat kestää aina kuukauden. Mutta toisilla toimii hyvin ja menkat jää kokonaan pois. En vaan voi suositella näillä kokemuksilla.

No juustiinsa!

mä aikoinani hain e-pillerit siksi kun mulla tuli menkat 2krt/kk ja nyt olen tosi epäilevä ton kapselin suhteen juuri noitten vuotojen takia :(

mutta jotain helpompaa hakisin kun pillerin napsimista joak päivä.

Kumman sitkeästi olet jaksanut kapselin kanssa olla itse en tuossa tilanteessa varmaankaan olisi noin kauan jaksanut :hug:

Niinpä, olen vaan odottanu et alkais toimia, joskus kun se menee niin et alus vuotaa ja sitte menkat loppuu tai ainaki vähenee. Ja kuukautiskivut on kans ollu tosi pahana, pillerit mä varmaan pyydän takas, ne vei sentään kivut. Tai sitte yritetään et josko vauva vielä haluis meille tulla :D ! Koitahan löytää itselles sopiva konsti. Hyvää syksyä.

Heips Tinka :)

meillä jo 3 lasta ja juuri olen päässyt työelämään taas kiinni niin nyt tarvisi joku helppo ja toimiva ehkäisy löytää olen itsekkin jo itseäni suostutellut että taitaa olla meikäläisen parempi vaan jatkaa näillä pillereillä millä tähänkin asti tuntuu ettei jaksaisi millään enään tuota etsimis rumbaa noissa ehkäsyissä ruveta läpi käymään :(

että katsotaan nyt mitä apua on kun käyn maanataian e neuvolassa jospa jotain uutta olisi ehkäsy tantereelle tullut :)

Oikein kirpsakkaa syksyä sinullekkin ja paljon peukkuja jos vauva projekti päätyysitten toteuttamisasteelle :) On ne vauvat kyllä ihania eihän siitä mihinkään pääse ;)

Itselläni oli VAIN mieliala vaihteluja kapselin kanssa. Helppo asentaa, helppo poistaa, edullinen, varma, helppo... Siis jos sopii, minulle ei. Siitä kiva, että tunnet, että tuossa se on (toisin kuin kierukka) ja tiedät, että siitä sen myös saa pois.

Heippis!
Juutuo vuotojen "päälle jäänti" mua eniten kapselissa nyt huolestuttaa :(

e-pillereillä se on pysynyt kurissa, mutta jos taas alkaa vuotoruljanssai kapselin myötä sitä en jaksaisi :(

No katsotaan mitä tuo ehkäsyneuvolan täti ehdottaa manataina :)

ja kiitos teille vastaneille ja iso kimppu :flower:

Yhteistyössä