http://www.youtube.com/watch?v=8bQAV5Pr_eg
Tää on melkein nostalginen, ja sopiva hempeilyyn
Herrrrkkää :saint:
Tää on melkein nostalginen, ja sopiva hempeilyyn
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:![]()
Nyt selkis. Te tykkäätte musta enemmän, kun mä EN hempeile:kieh: Sopii tunnustaa
![]()
p.s. Ville Hermanni Valo on melko :x
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:![]()
Nyt selkis. Te tykkäätte musta enemmän, kun mä EN hempeile:kieh: Sopii tunnustaa
![]()
mä en muuta sano ku että Ville Hermanni Valo on tosi hottis,ottaisin ilomielin peiton alle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:![]()
![]()
mä en muuta sano ku että Ville Hermanni Valo on tosi hottis,ottaisin ilomielin peiton alle![]()
Etkä ottais?Sano nyt, että toi oli vitsi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:![]()
![]()
no ei todella oo vitsise on oikeesti hottis,samoten ku sen kaveri bam margera *slurps*
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:kerranki joku sama mieltä valosta
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:![]()
![]()
no ei todella oo vitsise on oikeesti hottis,samoten ku sen kaveri bam margera *slurps*
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja Margera on vielä surkeampi tapaus
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Tuo biisi on loistava, esitti sen kuka vaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja Margera on vielä surkeampi tapaus
![]()
![]()
eieieieieieieinoh mut eiks se ollu niin että makuasioista ei voi kiistellä
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:hempeilyttää? Ei kun pupuilemaan sitten vaan
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:hempeilyttää? Ei kun pupuilemaan sitten vaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:hempeilyttää? Ei kun pupuilemaan sitten vaan
pupuilemaan...toikin on tosi hassu sana mun mielestä,kuuluu samaan sarjaan etupyllyn kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:hempeilyttää? Ei kun pupuilemaan sitten vaan
pupuilemaan...toikin on tosi hassu sana mun mielestä,kuuluu samaan sarjaan etupyllyn kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:hempeilyttää? Ei kun pupuilemaan sitten vaan
Juuri se oli tarkoitukseni! En ite käytä tuota sanaa normaalisti, mut täällä oli äskettäin ketju kamalimmista sanoista... :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:hempeilyttää? Ei kun pupuilemaan sitten vaan
Juuri se oli tarkoitukseni! En ite käytä tuota sanaa normaalisti, mut täällä oli äskettäin ketju kamalimmista sanoista... :kieh:
jos vaan pokka pitää ni voisin sanoa miehelle että "kulta mentäiskö pupuilemaan,laita sun etukeppi mun etupyllyyni " :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:hempeilyttää? Ei kun pupuilemaan sitten vaan
jos vaan pokka pitää ni voisin sanoa miehelle että "kulta mentäiskö pupuilemaan,laita sun etukeppi mun etupyllyyni " :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Himin eka levy onki niiden paras![]()
Muita en ole saanu kuunneltua läpi vissiin kertaakaan, vaikka on niitä alesta hyllyyn hommattukin. Ne jotenki vaan pitää olla![]()