Ehottakaas huomiseksi jotakin kivaa juotavaa alkosta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei alkon kantis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei alkon kantis

Vieras
Eli siskolla synttärit, ja puhetta oli että pienellä porukalla mentäis meijän mökille kun miehet lupas lastenvahdeiks jäädä kaupunkiin. ;)

Nyt jotain hyvää juotavaa kiitos! Eikös alkon sivuillu ollut ainakin joskus niistä juomista jotakin infoa? Mä en oo alkossa käyny 6 vuoteen, joten oon ihan hukassa mitä kannattaa ostaa. :/ Auttakaas nyt, kun mulle sysättiin tää juomien osto, ja kun kysyin että MITÄ OSTAN vastaus oli että jotain hyvää!

Eilen olin 4-vuotissynttäreillä, jossa sivujuonteena oli äitien ja lastenhoitajien jutustelu, ja meille tarjottiin sangriaa. Oli kuulemma ihan alkon pänikka (noin 7 %). Jäitä, omenalohkoja, mansikoita lillui pinnalla. Ne omenalohkot vois jättää pois.

Oli älyttömän hyvää!

Mut huom. Jos porukka haluaa vetää lärvit, niin sangria on liian mietoa. Se on juoma, jotka pystyy juomaan monta lasillista ja vielä juttelemaan.

Olikos tuo Baileys sellasta aika imelää?

Hei mitäs ne lasipullossa olevat on missä on etiketissä ja korkissa lepakko? :O Laivaltakin niitä sai! Jos sellasia muutaman hakisi ja sitten tietty jotain muuta "loppuillaks". :D Voi hyvänen aika että mulla on lahopää kun en tuota nimeä saa päähäni!

Jos siideristä tykkäätte, niin aitoa ranskalaista omppua, Ecusson -merkkistä, niitä on paria erilaista. Maukasta, laadukasta, juhlavasti "kuoharikorkkisessa" 0,75 l lasipullossa, sopii mainiosti synttäreille.

Noo, en nyt niistä lärveistä tiedä. ;) Mutta siis tarkoitus olisi että sitten jos loppuillasta baariin lähdetään niin siellä vasta lärvit, sitä ennen yleistä hauskan pitoa ja juhlimista, mm.. saunan yms merkeissä..

Osta bombay saphirea (finsburukin on ihan hyvää ja paljon halvempaa), sit toniccia ja limeä kaveriksi :p Aika moni sellainenkin joka ei oo ennen gintoniccia juonu on tykännyt kovasti ainakin meidän ystävistä.

Yhteistyössä