Ehti käyvä mielessä vaikka mitä!

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Mies soitti, en ehtiny sanoa mittään ko vastasin ko alko helvetinmoinen haukkuminen, räyhääminen ja lopuksi uhkaus jättää hänet rauhaan. Syvä hiljaisuus. Hiljaa sanoin "tuota...." ja kas, äänensävy muuttu heti toiseksi :laugh:

Oli soittanu mulle vaikka piti soittaa exällensä joka taas häiriköiny viime päivinä. Mie ehin säikähtää että nyt se on minut jättämässä tai jotaki, ehin jopa miettiä ettei varmaan ois kannattanu pyytää tuomaan sitä suklaata ko kerta oli jo kotimatkalla (vähän ennen puhelua laitoin sille viestiä että suklaa loppu ) ja minun mieliala meni epätoivosta hämmästykseen ja pelkoon.

Noh, pääasia että suklaata on tulossa. Kera vuolaitten anteeksipyyntöjen. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
Tää oli oikeestaan aika hausta :D tekevälle sattuu.. kuulitpahan ainaki rehellisesti mitä mieltä mies on exästään :D

Saman paapatuksen mie kuulin jo aamulla kyllä, ko oli klo 5-8 tullu siltä akalta 12 tekstiviestiä. :kieh:

Mitä sillä oli asiaa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Onko miehelläsi lapsia tämän exän kanssa? :o

Ei.

No mitä helvettiä se sitten enää sitä ahdistelee? Onpa hullu akka! :o

Sanoppa muuta. Eronnu ne on jo yli kymmenen vuotta sitte mut aina se vaan jaksaa jauhaa niitten suhteen epäkohtia, miksi teki niin ja näin ja miksi asiat meni niinku meni ja kuinka kaduttaa ja plaaplaaplaaplaaplaaaaa.... Eikä usko ko sanotaan että tuota miestä ei vois vähempää kiinnostaa.

Ei se ole niihin vastaillu mittään, toisinaan vaan ilmottanu että ei kiinnosta joten voi lopettaa pommituksen. Noh, eipä auta. Estoa ei saa, numeroa vaihtanu kolmesti jo vuoden sisällä ja aina se jostaki sen saa. Sama juttu minun exällä, tosin mie en ole ennää vaivautunu ees vaihtaan numeroa koska AINA se jostaki sen saa, vaikka mutkien mutkien mutkista uhkailemalla joltaki viattomalta naapurilta. Keinot on monet hullulla...

Yhteistyössä