ei aina jaksais

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
ihme touhua taas.. hitsi en uskalla kohta soittaa ex:lle ollenkaan. ei koskaan voi tietää millä jalalla se on sängystä noussu. yritin eilen saada sitä kiinni.. soittamalla ja tekstiviestillä, ei vastannu.. tänään sit soitin uudestaan, ei vastaa. sit laitoin uudestaan viestin että voisiko vastata ja kertoa minä päivänä on ensi viikolla ajatellut lapset ottaa luokseen, poika kun itkee itsensä uneen koska ei tiedä milloin isä tulee hakemaan. ex:ltä tuli taas sellainen viesti et oksat pois! kumma kun ei voi vastata viestiin asiallisesti.. kai pitää lopettaa kokonaan kysely ja kaupata pojalle "eioota". ex:llä on ollut tapa et ilmoittaa päivää ennen tai samana päivänä et nyt vois ottaa ja vähän hankala sit mitään omaa meille suunnitella kun ei koskaan tiedä.. huh huh taas. :\|

Mietin tossa lukiessa et onko sun pakko aina antaa lasta pienellä varotus ajalla? Mitäs jos joskus kokeilet sanoo et teil on muuta menoo. Itsellä ei oo kokemusta tollassta mutta mix annat ex:än vieläkin pomottaa!
Voimia ja :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2007 klo 22:07 myy kirjoitti:
Mietin tossa lukiessa et onko sun pakko aina antaa lasta pienellä varotus ajalla? Mitäs jos joskus kokeilet sanoo et teil on muuta menoo. Itsellä ei oo kokemusta tollassta mutta mix annat ex:än vieläkin pomottaa!
Voimia ja :hug:

hyvin usein meillä oliskin sovittu meno ja joskus ollaan sinne mentykin, mut kun tiedän miten tärkeää lapsille olis olla isänsä kanssa. mies vaan suutui kun mainitsin asiasta.. tulis tosi pitkiä taukoja lasten ja isän tapaamisiin jos en välillä antais periks. ilmeisesti meistä vanhemmista vain minä olen se jonka kuuluu joustaa.

Tai ex mies tietää että joustat mut neuvosin sopimaan tai jos miehel ei sovittuna mene perille ni sanot et säännölliset jutut on tultava tai sit vain valvotut tapaamiset! Vaikka hei nyksän kans ois sairas lapsi mutta jos on todella vakavasti esim. kuoleman sairas ni ei silloin paareissa käydä asiaa muuttaas. Itel on noista sun juttuja luettuna tullu se tunne että nyksö ja uudet lapset on tärkeimpiä. Tai voit sit keksiä joka kerralle tekemistä kun mies haluis tavata!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2007 klo 22:59 eräs yh kirjoitti:
Tai ex mies tietää että joustat mut neuvosin sopimaan tai jos miehel ei sovittuna mene perille ni sanot et säännölliset jutut on tultava tai sit vain valvotut tapaamiset! Vaikka hei nyksän kans ois sairas lapsi mutta jos on todella vakavasti esim. kuoleman sairas ni ei silloin paareissa käydä asiaa muuttaas. Itel on noista sun juttuja luettuna tullu se tunne että nyksö ja uudet lapset on tärkeimpiä. Tai voit sit keksiä joka kerralle tekemistä kun mies haluis tavata!

siltä mustakin tuntuu. on vaan niin pettynyt olo jo ihan lastenkin puolesta. luulin oikeasti et mies ois ollu toisenlainen ja ainakin lastemme suhteen.. mut ei ni ei :/ itkettää taas koko mies! :'(

Mutta totta. Soita lastenvalvojalle ja tilaa aika. Menkää sinne sopimaan ja kerro siellä, että poika ikävöi isäänsä. Kerro exän kuullen kaikki mikä painaa. Eiköhän tule muutosta. Lastenvalvoja osaa auttaa ja usein onnistuu saamaan isän ajattelemaan lapsia. Jos mies ei meinaa tulla tapaamaan lv:tä, käske lastenvalvojan ilmoittamaan isälle asiasta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2007 klo 23:27 surullista kirjoitti:
Mutta totta. Soita lastenvalvojalle ja tilaa aika. Menkää sinne sopimaan ja kerro siellä, että poika ikävöi isäänsä. Kerro exän kuullen kaikki mikä painaa. Eiköhän tule muutosta. Lastenvalvoja osaa auttaa ja usein onnistuu saamaan isän ajattelemaan lapsia. Jos mies ei meinaa tulla tapaamaan lv:tä, käske lastenvalvojan ilmoittamaan isälle asiasta.

ollaan käyty jo siellä, ex väittää että keksin kaiken. hänen mielestään lapset ei voi mitenkään kärsiä erosta! en vaan oikeasti jaksa ymmärtää.. miten joku voi unohtaa lapsensa näin! :'( ja sit heidän mielestään mä olen huono äiti ja säälittävä ihminen enkä ikinä ajattele lasten etua.. :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2007 klo 00:01 nöppönen kirjoitti:
\

ollaan käyty jo siellä, ex väittää että keksin kaiken. hänen mielestään lapset ei voi mitenkään kärsiä erosta! en vaan oikeasti jaksa ymmärtää.. miten joku voi unohtaa lapsensa näin! :'( ja sit heidän mielestään mä olen huono äiti ja säälittävä ihminen enkä ikinä ajattele lasten etua.. :/

Voithan sä silti soittaa ja kertoa lastenvalvojalle, et homma ei toimi. Isä ei tee niinkuin on sovittu. Ei siis tapaa lapsia, kuten on sovittu.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2007 klo 00:16 surullista kirjoitti:
\
\

Voithan sä silti soittaa ja kertoa lastenvalvojalle, et homma ei toimi. Isä ei tee niinkuin on sovittu. Ei siis tapaa lapsia, kuten on sovittu.

no maanantaina on pakko soittaa muutenkin kun ei mies maksanut edes elatusmaksua tässä kuussa.. ellei nyt tänään ehdi laittaa tilille.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2007 klo 00:18 nöppönen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2007 klo 00:16 surullista kirjoitti:
\
\

no maanantaina on pakko soittaa muutenkin kun ei mies maksanut edes elatusmaksua tässä kuussa.. ellei nyt tänään ehdi laittaa tilille.
Sä autat lapsiasi, kun soitat ja kerrot. Meillä tilanne parani, ku lv jutteli isän kanssa. Mä vaadin uusinta tapaamisen lastenvalvojan luona, kun homma ei sujunu ekan käynnin jälkeen. Nyt toimii.

Voit pyytää sellasta tapaamista missä olet vain sinä ja sossut,mies käy sit erikseen.Näin meillä on hoidettu kun kerroin sossuntäteille et en voi olla samassa huonessa ex-miehen kans.Kyl ainakin meil ymmärsivät hyvin kun kerroin syynkin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2007 klo 09:44 myy kirjoitti:
Voit pyytää sellasta tapaamista missä olet vain sinä ja sossut,mies käy sit erikseen.Näin meillä on hoidettu kun kerroin sossuntäteille et en voi olla samassa huonessa ex-miehen kans.Kyl ainakin meil ymmärsivät hyvin kun kerroin syynkin.

ollaan kokeiltu. mies osaa siellä kyllä sopia ja joustaa, mut lastenvalvojan huoneen ulkopuolella ei. se jälkeen kun he saivat tietää et lapsensa on sairas ei mikään ole mennyt sopimusten mukaan. ei edes yksi tapaaminen viikossa!! mä en enää halua yksinkertaisesti mennä yhtään vastaan kun toisin päin se ei kuitenkaan toimi. mä oon siirtänyt tapaamisia, vähennetty niitä et he saavat olla lapsensa kanssa, peruuttamisia on tullut usein.. yritän ymmärtää, mut rajansa kaikella. kyl nää meidänkin lapset isäänsä kaipaa ja tarvitsee!

Soita nyt ihmeessä viel sinne ja kerro kaikki mikä painaa ja että et enää jaksa olla se joka aina joustaa!!!Luulis ymmärtävän. Meillä toimi kun olin niin lopussa että itkin puhelimeen ja sain apua.
:hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2007 klo 10:12 myy kirjoitti:
Soita nyt ihmeessä viel sinne ja kerro kaikki mikä painaa ja että et enää jaksa olla se joka aina joustaa!!!Luulis ymmärtävän. Meillä toimi kun olin niin lopussa että itkin puhelimeen ja sain apua.

soitan heti maanantaina. olen jo itselleni sieltä apua pyytänyt ja nykyään luonamme käy perhetyöntekijät kerran viikossa. olen myös kertonut siellä mitä mieheni ja hänen nykyisensä ovat minulle suoraan sanoneet eli " koska x kärsi kanssasi viisi vuotta niin on sinun vuoro"! ja kun muuten ei voi kostaa niin se tehdään lasten kautta. kyllä siellä on käyty itkemässä useaan otteeseen. samoin psykologini luona.. onneksi olen saanut hyvin tukea ja opastusta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2007 klo 11:26 nöppönen kirjoitti:
\

soitan heti maanantaina. olen jo itselleni sieltä apua pyytänyt ja nykyään luonamme käy perhetyöntekijät kerran viikossa. olen myös kertonut siellä mitä mieheni ja hänen nykyisensä ovat minulle suoraan sanoneet eli " koska x kärsi kanssasi viisi vuotta niin on sinun vuoro"! ja kun muuten ei voi kostaa niin se tehdään lasten kautta. kyllä siellä on käyty itkemässä useaan otteeseen. samoin psykologini luona.. onneksi olen saanut hyvin tukea ja opastusta.

:hug: Voi että :( Nyt yritä jaksaa taistella...On tässä omat taistelutki tullut käytyä ymVaikutat kyllä sisukkaalta-Voimia ja auringonsäteitä elämääsi :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2007 klo 10:50 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2007 klo 11:26 nöppönen kirjoitti:
\

:hug: Voi että :( Nyt yritä jaksaa taistella...On tässä omat taistelutki tullut käytyä ymVaikutat kyllä sisukkaalta-Voimia ja auringonsäteitä elämääsi :flower:

kiitos. eiköhän tää tästä.. joskus! kun vaan sais miehen viel ymmärtämään ja ajattelemaan enemmän näitäkin lapsia, koska nänä kaksi tästä kaikesta kuitenkin eniten kärsivät.

Yhteistyössä