Ei enää ikinä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se mikä mua tässä naurattaa on palstamammojen kiivas puolustus kun heikkoa naista on taas käytetty hyväksi,vaikka totuus on se että oli tarpeeksi vahva vetääkseen perseet ja tajun kankaalle itseltään ja tarpeeksi vahva antaakseen vieraan ukon panna itteään eli siis petti miestään.
Kun täällä palstalaisten miehet käy nussimassa kännipäissään vierasta akkaa,ei heru sympatiapisteitä sitten yhtään vaan mies on hirvee sika jolle kännissä vierasta nussiminen ei ole puolustus.Niinkuin ei olekkaan.
Ei se ole kenellekkään.Ei myöskään tän jutun alkuperäiselle kirjoittajalle.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Se mikä mua tässä naurattaa on palstamammojen kiivas puolustus kun heikkoa naista on taas käytetty hyväksi,vaikka totuus on se että oli tarpeeksi vahva vetääkseen perseet ja tajun kankaalle itseltään ja tarpeeksi vahva antaakseen vieraan ukon panna itteään eli siis petti miestään.
Kun täällä palstalaisten miehet käy nussimassa kännipäissään vierasta akkaa,ei heru sympatiapisteitä sitten yhtään vaan mies on hirvee sika jolle kännissä vierasta nussiminen ei ole puolustus.Niinkuin ei olekkaan.

Et voi verrata sammunutta naista, joka herää, kun häntä käytetään hyväksi ja kännissä pettävää miestä toisiinsa.

Jep. Oot harvinaisen fiksu tapaus tällä palstalla. :)

Tässä tapauksessa ei kai ole tietoa siitä onko ap "antanut panna itseään" vai miten tilanne on alkanut. Mutta on se kiva että sinä clivia osaat olla noin empaattinen kaikkia kohtaan.
Nainen on naiselle susi?

No cliviaa lohduttanee että en oo tekemässä mitään rikosilmoitusta koska en ite muista asioista mitään enkä voi ketään mennä syytteleen.

Mut sitä voin silti surra, että miks pitää niada ihmistä joka ei tod.näk. oo edes pysynyt pystyssä. Miten joku voi tehä sellasta. Ja sit vielä sanoo että "noh noh mitä sä siinä itkeskelet, nyt voit lähtee meneen kun kaikki on menny nukkumaan. Muista ottaa noi vaattees..."

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No cliviaa lohduttanee että en oo tekemässä mitään rikosilmoitusta koska en ite muista asioista mitään enkä voi ketään mennä syytteleen.

Mut sitä voin silti surra, että miks pitää niada ihmistä joka ei tod.näk. oo edes pysynyt pystyssä. Miten joku voi tehä sellasta. Ja sit vielä sanoo että "noh noh mitä sä siinä itkeskelet, nyt voit lähtee meneen kun kaikki on menny nukkumaan. Muista ottaa noi vaattees..."

Jos ei pysy pystyssä, ei ole kykenevä puolustautumaan. Ei sillon saa mennä naimaan. :/ se on ihan selvä juttu. Kerro nyt kuitenkin lääkärissä asiasta, niin osaavat neuvoa sua jatkon suhteen. Voit kysyä, että miten saa selville, oisko sun juomiin laitettu jotain.

Just sen takia kannattaa huolehtia itestään kun maailma ei ole täynnä kilttejä miehiä niinkuin olen aina sanonut.Ei kannata antaa mahdollisuutta tulla väärinymmärretyksi.Se ettet sä ehkä muista kaikkea ei tarkoita ettetkö sä olis siinä tilanteessa ite ollut valmis seksiin.Kaks yhtä kännistä ja varmaan yhtä muistamatontakin ni ei ole kovin hyvä yhtälö.

Kiitos Rukoilijasirkka. On hyvä että joku jaksaa vähän kuunnella. Saa jotenkin selkeyttä näihin ajatuksiin jotka pulppuaa päässä kun voi purkaa niitä jonkun kaa.

Nyt koitan saada nukuttua, huomenna ois jaksettava arki hoitaa kuitenkin niinkuin aina...

Kiitos Rukoilijasirkka. On hyvä että joku jaksaa vähän kuunnella. Saa jotenkin selkeyttä näihin ajatuksiin jotka pulppuaa päässä kun voi purkaa niitä jonkun kaa.

Nyt koitan saada nukuttua, huomenna ois jaksettava arki hoitaa kuitenkin niinkuin aina...

Kyllä sä selviit, nokka pystyyn vaan!

Haloo, miten voit rinnastaa raiskauksen pettämiseen? :o Ihmiseen, joka on kovassa humalassa, sammunut tai nukahtanut, EI kosketa...jos niin tekee, syyllistyy raiskaukseen. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää? Jos mies on sammunut ja joku nainen käyttää häntä seksuaalisesti hyväkseen, on mies myös raiskauksen/seksuaalisen hyväksikäytön uhri.

Onko sun mielestä sammunut ihminen oikeus raiskata??! :o MIKÄÄN ei oikeuta raiskaamista...vaikka nainen olisi sammunut alasti kadulle, ei kellään ole oikeutta käyttää häntä hyväksi! Eli turha nyt yrittää syyllistää uhria. Raiskaus on AINA raiskaajan syy!

Palstasoturin mielipide tähän juttuun on, että paska juttu!
Opi ap elämään häpäistyn itsesi kanssa jatkossa ja jos kumminkin haluat puhua ja tarvitset apua voit laittaa yksityisviestiä. Itse näin Palstasoturina osaan auttaa sinua paljonkin, jos sinulle apu kelpaa.

Alkuperäinen kirjoittaja PALSTASOTURI:
Palstasoturin mielipide tähän juttuun on, että paska juttu!
Opi ap elämään häpäistyn itsesi kanssa jatkossa ja jos kumminkin haluat puhua ja tarvitset apua voit laittaa yksityisviestiä. Itse näin Palstasoturina osaan auttaa sinua paljonkin, jos sinulle apu kelpaa.

Häpäistynä? Voi pyhä yksinkertasuus, luuletko oikeesti tosta olevan apua? :headwall: Mee pois, susta on haittaa.

Kyllä, raiskauksessa naisen keho häpäistään täydellisesti ja siitä ei pääse yli, eikä ympäri!
Palstasoturi vain tarjoaa apuaan hädässä oleville tarkoituksenaan pelastaa jok'ikinen epätoivoissa elelevä Palstamamma!

Rakkain terveisin, Palstasoturi!

Kyllä, raiskauksessa naisen keho häpäistään täydellisesti ja siitä ei pääse yli, eikä ympäri!

Soturiparodia taisi paljastaa oikean sukupuolensa :whistle: kukaan mies ei ajattele noin raiskauksen uhrista.

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:

Soturiparodia taisi paljastaa oikean sukupuolensa :whistle: kukaan mies ei ajattele noin raiskauksen uhrista.

Ihan mielenkiinnosta: miten mies sitten ajattelee raiskauksen uhrista?

Sinä olet nyt väärässä, rakas palstamamma, koska minä todella olen mies ja ajattelen noin raiskauksen uhreista. Ajattelen, että ne sairaat miehet, jotka ovat raiskannet naisen, ovat samalla häpäisseet naisen kehon ja sitä hintaa ei mies pysty helposti korvaamaan.

Haikein terveisin, Palstasoturi!

Palstasoturi vain tarjoaa apuaan hädässä oleville tarkoituksenaan pelastaa jok'ikinen epätoivoissa elelevä Palstamamma!

Rakkain terveisin, Palstasoturi!

Kirjoitustyylisi on muuten todella ärsyttävä ja vastenmielinen.

En mä aio kyl tehä mitään rikosilmotusta. Haluun vaan unohtaa koko jutun. Toivon että kaikki paikalla olleet unohtais myös. Ja mistä mä tiedän miten "viettelevästi" mä oon käyttäytyny ennen tota hommaa?? Kun en mä muista mitään... en muista en.. Jos se on ollu mun ma aloite? Vaikka mä rakastan mun miestä ja perhettä enemmän kuin mitän ja ne on parasta mitä oon ikinä elämässäni saanut.

Hei haloo. Sä olet ollut tiedottomassa tilassa eli täysin perseet, syystä tai toisesta. Sillä ei ole mitään merkitystä, miten sä olet käyttäytynyt, koska tajuttoman ihmisen naiminen on aina rikos.
Jos sun kimppuun olisi käyty siksi, että sulla on lyhyt hame, ajattelisitko, että ehkä se hame oli liian "viettelevä"?

Tee rikosilmoitus - sillä tavalla myös miehesi käsittää, että kyseessä ei ole innokas pano, vaan väkivalta sua kohtaan.
Ja mikäli kaikki naiset, joita on pantu kun heillä on ollut taju poissa, tekisivät rikosilmoituksen, nämä äijät, jotka tajuttomia naisia panevat, ehkä pitäisivät sen pippelinsä harkitummin pöksyissä.

Ja ota yhteyttä raiskaustukikeskukseen. On varsin tavallista, että naiset aina syyttelevät itseään. Se ei kuitenkaan ole tarpeen.

Se pieni ongelma tässä sun irvokkaassa vertauksessa on, että esimerkkimiehesi on halukas naimaan vierasta akkaa - taju kankaalla oleva mies ei vierasta akkaa pysty naimaan.
Sen sijaan taju kankaalla olevaa naista pystytään naimaan ja sitä sanotaan raiskaukseksi.

Ongelmallista on myös esimerkkisi paradoksi: taju kankaalla oleva ei pysty "antamaan panna itseään".

Mikäli Sinulla on eriäviä mielipiteitä siitä, mikä on raiskaus ja mikä ei, suosittelen käyttämään ilmaisuja, jotka eivät ole ristiriidassa keskenään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:

Ihan mielenkiinnosta: miten mies sitten ajattelee raiskauksen uhrista?

Raiskattu nainen ei ole häpäisty eikä likainen, vaan pelkästään pahoinpitelyn uhri. Raiskaaja on häpeä mies-sukupuolelle, samaa sarjaa vaimonhakkaajien kanssa.

Mä liftasin nuorena likkana ja nukahdin matkan aikana. Heräsin siihen, kun se äijä työnteli sormeaan mun housujen sisään yms. Pääsin onneksi karkuun ja tein vasta kuukausen päästä rikosilmoituksen. Poliisit otti hyvinkin vakavasti asian ja tutki asiaa seksuaalisena hyväksikäyttönä. No, eihän sitä tyyppiä koskaan löytynyt, mutta mä lakkasin syyttelemästästä itseäni.

Ap: sut on raiskattu. Sun miehen kuuluu kuulla koko tarina ja ne ns. kaverit joutais kanssa kuulla pari valittua sanaa. Tää ei ole sun vika, sua on käytetty hyväksi. Jos nyt annat asian olla, niin se tulee vaivaamaan sua pitkään. Ihan oikeasti.

En mä aio kyl tehä mitään rikosilmotusta. Haluun vaan unohtaa koko jutun. Toivon että kaikki paikalla olleet unohtais myös. Ja mistä mä tiedän miten "viettelevästi" mä oon käyttäytyny ennen tota hommaa?? Kun en mä muista mitään... en muista en.. Jos se on ollu mun ma aloite? Vaikka mä rakastan mun miestä ja perhettä enemmän kuin mitän ja ne on parasta mitä oon ikinä elämässäni saanut.

Jos sää sun miästä rakastat, miks menit ryyppäämään pileisiin itekses? Olisit viettänyt ihanan illan vaikka miähes kansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Et voi verrata sammunutta naista, joka herää, kun häntä käytetään hyväksi ja kännissä pettävää miestä toisiinsa.

Kyllä voi. Aivan samalla tavoin nainen on hyväksikäyttäjä, jos hän houkuttelee humalassa olevan miehen seksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja ihan oikeasti:
Mä liftasin nuorena likkana ja nukahdin matkan aikana. Heräsin siihen, kun se äijä työnteli sormeaan mun housujen sisään yms. Pääsin onneksi karkuun ja tein vasta kuukausen päästä rikosilmoituksen. Poliisit otti hyvinkin vakavasti asian ja tutki asiaa seksuaalisena hyväksikäyttönä. No, eihän sitä tyyppiä koskaan löytynyt, mutta mä lakkasin syyttelemästästä itseäni.

Ap: sut on raiskattu. Sun miehen kuuluu kuulla koko tarina ja ne ns. kaverit joutais kanssa kuulla pari valittua sanaa. Tää ei ole sun vika, sua on käytetty hyväksi. Jos nyt annat asian olla, niin se tulee vaivaamaan sua pitkään. Ihan oikeasti.

Raikattu? Entä jos se mies kokee tapahtuneen niin, että hän oli tolkuttomassa humalassa ja joku nainen vokotteli ja pakotti seksiin?

Yhteistyössä