Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja joops:Alkuperäinen kirjoittaja EI TUOTA MAMMAA MITÄÄ RAISKATTU OO:Kunhan nyt selittää että voivoi kun tuli vähän otettu ja muistikin meni, enhän minä nyt sellaista. Kuitenkin on ketkuttanut manimeikkeriään. Turha sitä naisen on aina puolustautua että että ei humalaista naista saa käyttää hyväksi. Oli kait se mieskin humalassa. Aikuinen ihminen pitäkööt itte huolta siitä mitä juo ja minkä verran
Mä en usko,musta tuntuu että tässä on jotain muutakin...ettei vaan olis jotain muutakin sekoitettu tämän naisen lasiin![]()
niinpä, oudolta tuntuu, et noin olis pihalla, ettei tiedä, miten tilanteeseen joutuu. Toivottavasti ei mitään vaarallista ainetta ole laitettu.
Nämä salaperäiset "tyrmäystipat" on hyvin pitkälti bentsoja, eli jos vaikka itse käyttää niitä, ihan laillisena lääkkeenä, vaikutus viinan kanssa voi olla tyrmäävä. Bentsot viipyy useamman päivän elimistössä.
Kyllä se vaan viinakin tyrmää. Viina vaan on laillinen aine ja sen takia on niin vaikea hyväksyä sitä tosiasiaa, että viinalla todella on rajuja vaikutuksia. Tämmöisissä tapauksissa on vieä varsin todennäköistä, että molemmat osapuolet on yhtä pihalla, eli toinenkaan ei olis selvinpäin ryhtyny minkään näköiseen kanssakäymiseen vastapuolen kanssa.