Ei enää ikinä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja joops:
Alkuperäinen kirjoittaja EI TUOTA MAMMAA MITÄÄ RAISKATTU OO:
Kunhan nyt selittää että voivoi kun tuli vähän otettu ja muistikin meni, enhän minä nyt sellaista. Kuitenkin on ketkuttanut manimeikkeriään. Turha sitä naisen on aina puolustautua että että ei humalaista naista saa käyttää hyväksi. Oli kait se mieskin humalassa. Aikuinen ihminen pitäkööt itte huolta siitä mitä juo ja minkä verran

Mä en usko,musta tuntuu että tässä on jotain muutakin...ettei vaan olis jotain muutakin sekoitettu tämän naisen lasiin :(

niinpä, oudolta tuntuu, et noin olis pihalla, ettei tiedä, miten tilanteeseen joutuu. Toivottavasti ei mitään vaarallista ainetta ole laitettu.

Nämä salaperäiset "tyrmäystipat" on hyvin pitkälti bentsoja, eli jos vaikka itse käyttää niitä, ihan laillisena lääkkeenä, vaikutus viinan kanssa voi olla tyrmäävä. Bentsot viipyy useamman päivän elimistössä.
Kyllä se vaan viinakin tyrmää. Viina vaan on laillinen aine ja sen takia on niin vaikea hyväksyä sitä tosiasiaa, että viinalla todella on rajuja vaikutuksia. Tämmöisissä tapauksissa on vieä varsin todennäköistä, että molemmat osapuolet on yhtä pihalla, eli toinenkaan ei olis selvinpäin ryhtyny minkään näköiseen kanssakäymiseen vastapuolen kanssa.

Jos tosiaan vain kerran kaksi vuodessa alkoa ottaa ja nyt tuli otettua tiukkaa viinaa, "shotteja" oikein monikossa, niin sitä saattaa kyllä tottumattomalle käydä hassusti ihan ilman mitään tyrmäystippojakaan. Minulla on heikko viinapää ja saisin tuolla ap:n kuvaamalla määrällä itseni jo melko lailla tillintallin.

Mutta jos paikalla tosiaan oli ystäviä niin kyselisin vähän että miten ilta oikein sujui.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja EI TUOTA MAMMAA MITÄÄ RAISKATTU OO:
Kunhan nyt selittää että voivoi kun tuli vähän otettu ja muistikin meni, enhän minä nyt sellaista. Kuitenkin on ketkuttanut manimeikkeriään. Turha sitä naisen on aina puolustautua että että ei humalaista naista saa käyttää hyväksi. Oli kait se mieskin humalassa. Aikuinen ihminen pitäkööt itte huolta siitä mitä juo ja minkä verran

Mä en usko,musta tuntuu että tässä on jotain muutakin...ettei vaan olis jotain muutakin sekoitettu tämän naisen lasiin :(

niinpä, oudolta tuntuu, et noin olis pihalla, ettei tiedä, miten tilanteeseen joutuu. Toivottavasti ei mitään vaarallista ainetta ole laitettu.

Nämä salaperäiset "tyrmäystipat" on hyvin pitkälti bentsoja, eli jos vaikka itse käyttää niitä, ihan laillisena lääkkeenä, vaikutus viinan kanssa voi olla tyrmäävä. Bentsot viipyy useamman päivän elimistössä.
Kyllä se vaan viinakin tyrmää. Viina vaan on laillinen aine ja sen takia on niin vaikea hyväksyä sitä tosiasiaa, että viinalla todella on rajuja vaikutuksia. Tämmöisissä tapauksissa on vieä varsin todennäköistä, että molemmat osapuolet on yhtä pihalla, eli toinenkaan ei olis selvinpäin ryhtyny minkään näköiseen kanssakäymiseen vastapuolen kanssa.

Voisko niitä saada testattua millään, että onko niitä laitettu? Sitten juttu on rikos.

Olen todella pahoillani puolestasi. Toivottavasti kävit siellä lääkärissä ja sait sieltä neuvoa ja opastusta, taidat olla muunkin kuin fyysisen lääkärin tarpeessa eli oikeaa keskusteluapua.

Itse vastaavassa tilanteessa haluaisin todella tietää mitä on käynnyt, onko minut huumattu, olenko vain juonnut liikaa ja sammunut ja joutunut hyväksikäytön uhriksi jommasta kummasta syystä vai olinko itse täysillä mukana hommassa. Eli vaatisin lääkärissä testit huumausaineista ja soittaisin kyllä jollekulle näistä mukana olleista kavereista ja selvittäisin asian. Jos ei muuta niin sen miehen kanssa, että mitä tässä oikein tapahtui. Onhan se tavallaan noloa, jos selviää olet ollut innokkaana mukana mutta itse en saisi mielenrauhaa ja parempi asia selvittää mahdollisimman pian kuin että ehkä vuosia tulet miettimään mitä kävi, silloin on vaikea saada totuutta selville, kuka enää välttämättä muistaa mitä yksissä bileissä kävi kun siitä on aikaa enemmän. Ja miehen yhteystiedot saat varmasti nyt kuin vasta vuosien kuluttua.

Rikosilmoitusta harkitsisin vasta puhuttani jonkun näiden kanssa, jotka olivat hereillä, niitähän oli kun kerran tiesivät mitä tapahtuu. Jos kukaan ei puhu niin sitten ehkä menisin poliisin luo. tai jos tuntuu, että et voi luottaa heihin, valehtelevat tämän miehen puolesta jos vaikka kyseisessä porukassa tuollainen sammuneen/huumatun hyväkskäyttö on kovin yleinen tapa viettää viikonloppua.

Halaus ja voimia, olet ajatukissani ja toivon sinulle ja miehellesi kaikkea hyvää. Pariterapiaan nyt vähintään menisin tuollaisen jälkeen, autaa eheyttämään suhteen.

Yleensä tyrmäystipat on etanoli. Se on erittäin yleisestä käytetty aine, jonka suurin käyttötarkoitus taitaa olla se, että todennäköisyys holtittomuuteen kasvaa.

Yhteistyössä