F
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä en ymmärrä miksi annat sille ikinä, jos et siitä saa mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä en ymmärrä miksi annat sille ikinä, jos et siitä saa mitään.
Niin, no mä en kauheen montaa kertaa jaksa näihin samoihin kysmyksiin vastata, ei millään pahallaMutta yleensä siis saan seksistä omalla tavallani mielihyvää. Varmasti säkin nautit siitä kun voit tuottaa toiselle mielihyvää? Kyse ei sunkaan kohdalla ole puhtaasti vaan siitä saamisesta vaan myös antamisen ilosta?
Mutta nyt, kuten on varmaan tullut jo moneen otteeseen selväksi, olen vihanen ja pettynyt. Enkä todellakaan tässä mielentilassa halua tuottaa toiselle hyvää mieltä. Olkoon sitten että olen lapsellinen. Koko jutun pointti oli se, että mies petti sanansa joten pistän hänet hyvin konkreettisella tavalla ymmärtämään miltä musta tuntuu. Aina ei sanominen meni niin hyvin perille kun käytännön opetusJa edelleen, voi olla lapsellista käytöstä mun osalta, mutta en sulata sitä, et mies voi umpimähkään muuttaa mieltään ja perua lupauksensa. Enhän mäkään niin tee (paitsi nyt).
Tämä nyt ihan varsinaisesti tähän liity, mutta ihmettelen vaan useita sanomisia täällä, kovin ymmärtämättömiltä moni teistä vaikuttaa. Jos mulla olisi vaikka joku fyysinen vika, tai olisin syvästi masentunut tai ihan mitä tahansa, johan teistä jokainen olisi täällä sanomassa kuinka miehen pitää ymmärtää ja jaksaa ja todella ihana mies kun jaksaa mun haluttomuutta. Mutta nyt, kun sanoin et periaatteessa olen vapaaehtoisesti saamatta, niin kaikki hyökkää mun kimppuun ja ihmettelee miten mun mies sietää mua ja meidän suhde ei ole terve. Mä en yleensä ole millään näistä nettikommenteista mutta kieltämättä tuo vähän loukkasi. Mun orgasmittomuus, ei ole meille ongelma, eikä se myöskään ollut tän aloituksen tarkoitus, mutta silti mua arvosteltiin sen takia.
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Mun päähäni vaan ei koskaan mene se että kiristetään toista osapuolta seksillä ja mun mielestä parisuhteeseen kuuluu seksi.Ja mitä enemmän miestäsi painostat lapsenhankintaan,sen varmempaa on ettei sitä lasta tule.
MIkset voi toistaiseksi tyytyä siihen mitä sinulla on,anna ajan kulua ja ota se lapsenhankinta esille myöhemmin,mies voi muuttaa mielensä uudestaan ja haluta sitä lasta jossakin vaiheessa.
Mitä vähemmän painostat,sen parempi lopputulos syntyy.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No, mä ajattelen, että kun sä olet ollut todella, todella hyvä vaimo sun miehelle ja laittanut sen tarpeet omiesi edelle tähän asti, niin ois vaan oikeus ja kohtuus, että nyt saisit sen haluamasi lapsen. Tarkotus ei ollut loukata, vaan toi oli tommonen ensireaktio joka nyt tuli.
Anteeksi että loukkasin ja olin pälli.
No ensinnäkin mun mielestä ihmiselämästä ei voi tehdä sopimusta,pelkästään jo sen takia että mitä jos sitä vauvaa ei vaan yrityksistä ja sopimuksista huolimatta kuulu.KUmpaa sillon rangaistaan siitä ettei sopimuksen ehdot täyty.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Mun päähäni vaan ei koskaan mene se että kiristetään toista osapuolta seksillä ja mun mielestä parisuhteeseen kuuluu seksi.Ja mitä enemmän miestäsi painostat lapsenhankintaan,sen varmempaa on ettei sitä lasta tule.
MIkset voi toistaiseksi tyytyä siihen mitä sinulla on,anna ajan kulua ja ota se lapsenhankinta esille myöhemmin,mies voi muuttaa mielensä uudestaan ja haluta sitä lasta jossakin vaiheessa.
Niin mut jos tosta on jo etukäteen yhdessä sovittu? ap on noudattanut sopimusta tähän asti ja tehnyt tavallaan oman osansa sopimuksesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Mun päähäni vaan ei koskaan mene se että kiristetään toista osapuolta seksillä ja mun mielestä parisuhteeseen kuuluu seksi.Ja mitä enemmän miestäsi painostat lapsenhankintaan,sen varmempaa on ettei sitä lasta tule.
Niin mut jos tosta on jo etukäteen yhdessä sovittu? ap on noudattanut sopimusta tähän asti ja tehnyt tavallaan oman osansa sopimuksesta.
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:No ensinnäkin mun mielestä ihmiselämästä ei voi tehdä sopimusta,pelkästään jo sen takia että mitä jos sitä vauvaa ei vaan yrityksistä ja sopimuksista huolimatta kuulu.KUmpaa sillon rangaistaan siitä ettei sopimuksen ehdot täyty.
Eikä parisuhteessa tehdä sopimusta seksistäkään mun mielestä.
KUkaan ei voi vaatia toista lupaamaan moisia asioita kun kukaan ei tiedä mitä maailma tuo tullessaan vuoden,kahden päästä.
IHmismieli on siitä kummallinen että se voi olosuhteiden myötä muuttua.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä lakkaisin kanssa antamasta. Molempien pidettävä kiinni sopimuksesta ja ap on jo pitänyt ja aikoo ilmeisesti jatkossakin pitää mutta nyt mies luistaa omasta osuudestaan.