Ei enää ystäviä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ,,,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

,,,

Vieras
Muutamien kuukausien aikana ystävät ilmeisesti ovat hyljänneet minut. Olen ollut se joka on kysellyt kuulumisen ja pitänyt yhteyttä, kuitenkaan kukaan heistä ei ole enää ollut kiinnostunut omista kuulumisistani :( .Ovat vain vastanneet kysymyksiini ja siinä se.Minulla on paljon meneillään juuri nyt, ikäviä asioita ja onnellisia asioita ja lisäksi olen sairas, kukaan ei ole kysellyt vointiani. Olen surullinen.

Ehkä tilanne ei ole niin paha kuin ajattelet... Uskon että kavereillesi olet tärkeä, mutta elämä voi pitää kiireisenä ja toisen haasteiden näkeminen kokemine ja myötäeläminen ei aina helppoa. Moni äiti on tosi kiireinen ja haasteiden keskellä...

Tsemppiä!

Kaikki kadonneet jonnekin, aiemmin vielä itse koitin kysellä kuulumisia ja sopia tapaamisia, mutta alkoi olla niin yksipuolista minun suunnalta ettei huvita enään..
Harmittaa kyllä ja paljon.
Ja kyllä sitä aikaa aina jostain löytyisi jos oikeasti kiinnostaisi jutella/nähdä..

Ihan tuttua, kun aloin seurustelemaan vakituisesti, sain pojan ja nyt on perhe, niin tulee katsottua ystäväpiiriä, mikä se on.. eipä noita näytä olevan vaikka aikaakin olisi tavata ja pidellä kuulumisia..

Minulla on ollut ystäviä viim. lapsena. Nyt aikuisiällä olen se joka pyytää, tai pyysi ja otti yhteyttä. Yritin aikani; nyt olenkin ollut useamman vuoden yksin, ellei sisaruksia lasketa-heitäkin näkee harvakseltaan.

Yhteistyössä