E
Ei BB-fani
Vieras
Suomen BB:n voitti homoseksuaali kampaaja? Ei, ei, ei... Mun sydän vuotaa verta, miksi just toi?! Enkä edes katsonut koko sarjaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Siis miettikää nyt? Sen mä ymmärrän että jotku sukulaiset ja ystävät äänestää mutta että tuntemattomat ihmiset käyttävät omia rahoja siihen että joku muu saa ison kasan fyffeä? En käsitä vaikka itse seurasinkin BB:tä alusta asti ja Idolsseja sun muita, mutta ikinä en kyllä maksaisi senttiäkään siitä että äänestäisin rahaa ja menestystä tuiki tuntemattomalle ihmiselle, olkoot vaan kysy vajaasta eurosta. Ihan niin paljoa ei kiinnosta kuka tollase skabat voittaa.. Enkä sano tätä loukatakseni ketään.
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Mutta se mitä mä mietin tuossa aiemmin oli se, että oikeasti kuka haluaa kuluttaa omaa rahaa siihen, että tuntematon ihminen saa 50 000?
Alkuperäinen kirjoittaja no:Ootko koskaan käyny subtv:n BB-keskustelupalstoilla? Niitä tekstejä kun lukisit, huomaisit, että kyseisiä ihmisiä on paljonkin. Siellä näki ihan uskomatonta fanaattisuutta - ja ihan keski-ikäisten ihmistenkin taholta. Oikeesti, jotkut elivät esimerkiksi "Kadi-lasit silmillään", jolloin kaikki Kadiin vähääkään kohdistettu kritiikki sai aikaan kirjoittajan virtuaalisen lynkkauksen. Ihan päivänselvistä asioistakin väännettiin omiin laseihin sopiva tekele. Ja tää oli vaan esimerkki, ihan samanlaisia löytyi muidenkin asukkaiden fanaattisista kannattajista.
Jotkut sanoivat käyttävänsä jopa satoja euroja finaaliäänestyksessä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Mutta se mitä mä mietin tuossa aiemmin oli se, että oikeasti kuka haluaa kuluttaa omaa rahaa siihen, että tuntematon ihminen saa 50 000?
Ootko koskaan käyny subtv:n BB-keskustelupalstoilla? Niitä tekstejä kun lukisit, huomaisit, että kyseisiä ihmisiä on paljonkin. Siellä näki ihan uskomatonta fanaattisuutta - ja ihan keski-ikäisten ihmistenkin taholta. Oikeesti, jotkut elivät esimerkiksi "Kadi-lasit silmillään", jolloin kaikki Kadiin vähääkään kohdistettu kritiikki sai aikaan kirjoittajan virtuaalisen lynkkauksen. Ihan päivänselvistä asioistakin väännettiin omiin laseihin sopiva tekele. Ja tää oli vaan esimerkki, ihan samanlaisia löytyi muidenkin asukkaiden fanaattisista kannattajista.
Jotkut sanoivat käyttävänsä jopa satoja euroja finaaliäänestyksessä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Vielä vähemmän mä tajuan sitä, miksi joku viitsii keskustella jossain tv-chatissa ku ntietokoneella samaa voi tehdä paljon halvemmalla, jopa ilmaiseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:![]()
![]()
huhhuh...
Jos mä olisin ollut siellä BB-talossa, niin vähänkö pelottaisi kuvaillun kaltaiset tyypit. Kiva törmätä johonkin fanaatikkoon kun on maitoa ostamassa Siwassa
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Niin ja chattien lisäksi voittopotit sun muut hömpötykset... *pudistaa päätään*
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Niin ja chattien lisäksi voittopotit sun muut hömpötykset... *pudistaa päätään*
Mutta mietipä tätä. Mun yksi kaveri soitti yhden ainoan kerran voittopottiin ihan läpällä ja voitti samantien tonnin tai jotain. ihan sikana rahaa kuitenkin jos ottaa huomioon että se puhelu ei maksanut paljon mitään :kieh:
Ihan uskomaton tuuri![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Niin ja chattien lisäksi voittopotit sun muut hömpötykset... *pudistaa päätään*
Mutta mietipä tätä. Mun yksi kaveri soitti yhden ainoan kerran voittopottiin ihan läpällä ja voitti samantien tonnin tai jotain. ihan sikana rahaa kuitenkin jos ottaa huomioon että se puhelu ei maksanut paljon mitään :kieh:
Ihan uskomaton tuuri![]()
No siinä kävi kyllä munkki.![]()
Mutta, mutta mä taidan lähteä tästä tuutilullaa! Jää sä pitämään ihmetystä pystyssä.![]()