Ei helevetti mikä mies mulla. ei aio mennä saunaan, vaikka lämmitti sen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vellihousu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mun mies ilmeisesti luuli, että mulla on jotakin hänen saunaa ja häntä vastaan. Mutta hän itse äsken sanoi"eilen et menny, koska oli pimeää, mikä on nyt syy". Niin, miksi joka päivä pitää olla eri selitys, ei helvetti ymmärrä miehiä ei.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja t:
Teillä on ulkosauna vai?

tuolla alhaalla järven rannalla ja en takuulla mene yksin.

Ei vissiin mene kovin hyvin muutenkaan teillä? Mä en kyllä jättäis lapsia yksin taloon ja lähtis ulkosaunaan. Ilmeisesti teillä kuitenkin pieniä kotona, jos itkuhälytin.

Aika itsekäs ukkos kuulostaa olevan. Luuleeko se, että voi sun saunomistas määräillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Miten ihmeessä joku voi tuohtua noin kamalasti yhdestä saunasta? :o Sinä et halua mennä, ok, sinä et mene. Mies haluaa mennä, ok, hän menee. Mikä on ongelma?

no niinpä!!! Se oli kova pala kai, koska hän olisi halunnut saunoa mun kanssa. ei saanut minulta perustelua, joten luuli, että minulla on jotakin häntä vastaan. En minä ala jankuttamaan samaa asiaa, enkä halua jättää lapsia, koska toinen lähtee vaeltamaan, eikä itkupuhelin lähetä sen ääntä silloin.

mun mies ilmeisesti luuli, että mulla on jotakin hänen saunaa ja häntä vastaan. Mutta hän itse äsken sanoi"eilen et menny, koska oli pimeää, mikä on nyt syy". Niin, miksi joka päivä pitää olla eri selitys, ei helvetti ymmärrä miehiä ei.

Kuinka niin hänen saunaa? Ootko vasta muuttanut miehen taloon vai kuinka sauna on hänen?

En mäkään uskaltais mennä pimeässä. Mutta hullulta kuulostaa toi sun ukkos, mun hullu isä sai just tollasia kohtauksia ja usein oli saunaan liittyviä jostain syystä (me saunottiin usein ja yleensä isä niin kännissä et sauna ehti sammua ennenku meni sinne)

Alkuperäinen kirjoittaja nohuh:
Alkuperäinen kirjoittaja t:
Teillä on ulkosauna vai?

tuolla alhaalla järven rannalla ja en takuulla mene yksin.

Ei vissiin mene kovin hyvin muutenkaan teillä? Mä en kyllä jättäis lapsia yksin taloon ja lähtis ulkosaunaan. Ilmeisesti teillä kuitenkin pieniä kotona, jos itkuhälytin.

Aika itsekäs ukkos kuulostaa olevan. Luuleeko se, että voi sun saunomistas määräillä.

Itsekkäältä minustakin vaikuttaa. ei ole edes kiinnostunut, miksi en halua pimeään yksin. Oon huomannu, että kaikki on hyvin, kun kaikki tehdään, kuten hän haluaa. aina pitää ajatella miehen parasta, ei lasten...

Alkuperäinen kirjoittaja jätä se ukko:
En mäkään uskaltais mennä pimeässä. Mutta hullulta kuulostaa toi sun ukkos, mun hullu isä sai just tollasia kohtauksia ja usein oli saunaan liittyviä jostain syystä (me saunottiin usein ja yleensä isä niin kännissä et sauna ehti sammua ennenku meni sinne)

Siis tuo mun ukkoki on aivan tyhmä tuon saunansa suhteen. Jos se on päällä, niin se koko ajan hoputtaa ja toitottaa, että nyt sinne on mentävä, vaikka tekisink uinka tärkeää muuta hommaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Sun miehes taitaa olla vähän vajaa. Eikö sua pelota mitä se tekee sitten kun tulee "oikea" syy suuttua? Vai joko olet saanu kuonoosi?

no ei pelota, ei se ole hullu kuin tuon saunan suhteen, mutta oon mä eroa miettinyt jo monta vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja miehen sauna:

Kuinka niin hänen saunaa? Ootko vasta muuttanut miehen taloon vai kuinka sauna on hänen?

No se on sille kaikki kaikessa, siksi tuollanen muoto!

Alkuperäinen kirjoittaja toti:
sauna ei ole pimeä, vaan ilma perkele

No voi vittu. Nyt se ukko on vaan jätettävä. Toisaalta ymmärrettävää, että ukko on vihainen kun akka ei mene saunaan pimeällä.

no mitä ymmärrettävää siinä on?

Koska sauna on hänelle kaikki kaikessa. Jos et mene saunaan, se on sama kuin et menisi hänen sydämeensä. Mies on lämmittänyt saunat sinua varten.

sauna ei ole pimeä, vaan ilma perkele

No voi vittu. Nyt se ukko on vaan jätettävä. Toisaalta ymmärrettävää, että ukko on vihainen kun akka ei mene saunaan pimeällä.

no mitä ymmärrettävää siinä on?

Koska sauna on hänelle kaikki kaikessa. Jos et mene saunaan, se on sama kuin et menisi hänen sydämeensä. Mies on lämmittänyt saunat sinua varten.

en jätä lapsiani.

Tuliko miehelle nyt yllätyksenä kaikkien yhteisten vuosien jälkeen, että sä pelkäät pimeää etkä halua mennä pimeessä yksin saunalle?? Vai nytkö se keksi ekan kerran kilahtaa siitä? Aika hurjan kuuloinen reaktio häneltä...

Jos sä itse haluaisit saunoa, niin mitä jos mies saattaisi sut saunalle, palais lasten luo, ja sitten tulis saattamaan sut takaisin, niin sun ei tarttis kävellä siellä pimeässä yksin?

Yhteistyössä