ei helpota

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itku-iita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itku-iita

Vieras
ei helpota tämä pahan mielen olo ja alavireisyys. tunnen itteni ihan paskaksi, mitään aikaan saamattomaksi luuseriksi, josta ei ole yhtään mihinkään. joka paikassa oon se jotenkin säälittävä vanha akka, joka ei saa töitä. eikä oo enää edes kii koulutuksesta;on tuore tutkintokin suoritettuna, mutta en vaan työllistyny... alan menettää uskoni kokonaan siihen että voisin joskus onnistua saamaan töitä. olen kerta kaikkinen hylkiö. joskus tuntuu että olen sitä jopa oman perheen ja oman suvun kesken vaikka en oo juoppo tms.
ei sitä kukaan mulle päin naamaa sano, mutta näkeehän sen miten ajattelee että mikä ihme tossa xxx:ssa on vikana kun se ei saa töitä? ja sitä mä itekin ihmettelen. sain koulutuksesta tosi hyvän todistuksen, panostin siihen ihan sikana, ja tämä siitä on palkkana. kotonaistun ja itken ja märehdin omaa tilaani ja tilannettani. haen kyllä jatkuvasti töitä, mutta kun ne nuoret ja nätit menee vanhan akan edelle, niin saa tässä ihmetellä ja itkeä silmät päästään, kun muuta ei enää jaksa :(

Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
:hug:
Onko sulla hyvä tekniikka hakemusten kirjoittamiseen? Esim. työvoimatoimistossa voisi näyttää hakemuksia ja cv:tä jollekin, joka voisi antaa ideoita?

juurikin tuolla koulussa panostettiin tähän puoleen ja sanottiin että mulla on hyvät hakupaperit (avoin markkinointikirje, ansioluettelo jne)
kun ei vaan kelpaa enää tämmöinen vanha akka, niin ei kelpaa. se on näköjään karu tosiasia, joka mun on hyväksyttävä.
ilmaiseksi harjoittelijaksi kyllä kelpaan ja aina oon yrittänyt tehdä parhaani,enkä ole totisesti töissäni lusmuillut-päin vastoin.
en jaksa enää tätä jatkuvaa hylätyksi tulemista:(

kävin välillä asioilla kaupassa ja muualla; koko ajan oli semmonen olo että purskahdan ihan justiin itkemään ja häpäsen vielä näinkin itseni. niin mennessä kuin tulleessakin vedet valuivat silmistä ja oli niin paha olla ja niin on vieläkin. tuntuu taas ettei osaa kotonakaan tehdä oikein mitään niin että kaikki olis tyytyväisiä. joka asiasta jonka teen tai jätän tekemättä tulee noottia lapsiltakin. alan olla oikeesti tosi väsynyt tähän tilanteeseen. perhe on kuitenkin mulle kaikki kaikessa, mutta oonko minä heille... sitä tässä joutuu miettimään... sama juttu ystävien kanssa. ystävätkään ei enää pidä yhteyttä. haluaisin käydä jossakin, mutta omilla rahoilla ei oo vara enkä mä muutenkaan yksin halua lähtee minnekään.eli olen sellaisessa noidan kehässä josta ei ole pois pääsyä. tuntuu että olen ihan täysin muiden armoilla :(

Kuulostaa siltä, että olet todella masentunut. Pahentuessaan se heijastuu koko elämään, kaikilla alueilla, joten ehkä kannattaisi hakea ensin apua masennukseen - joku jonka luona voisit käydä keskustelemassa tilanteestasi ja tunteistasi ja mahdollisesti myös mielialaa kohottava lääkitys. Itkuisuus vähenisi ja yöuni parantuisi. Sitten jaksaa taas paremmin haeskella töitä. Ei se työnsaanti ole aina iästä kiinni. Olen itse saanut ensimmäisen vakituisen virkani 39-vuotiaana, XXXL-kokoisena naisena. Tänä vuonna eräs tuttavani valittiin vakivirkaan 59-vuotiaana. Että kyllä toivoa on!

Alkuperäinen kirjoittaja meemis:
Kuulostaa siltä, että olet todella masentunut. Pahentuessaan se heijastuu koko elämään, kaikilla alueilla, joten ehkä kannattaisi hakea ensin apua masennukseen - joku jonka luona voisit käydä keskustelemassa tilanteestasi ja tunteistasi ja mahdollisesti myös mielialaa kohottava lääkitys. Itkuisuus vähenisi ja yöuni parantuisi. Sitten jaksaa taas paremmin haeskella töitä. Ei se työnsaanti ole aina iästä kiinni. Olen itse saanut ensimmäisen vakituisen virkani 39-vuotiaana, XXXL-kokoisena naisena. Tänä vuonna eräs tuttavani valittiin vakivirkaan 59-vuotiaana. Että kyllä toivoa on!

ehkä siellä etelässä onkin toivoa, mutta ei täällä. mä niin ootin tuon koulun jälkeen että nyt minäkin työllistyn, mutta kun ei niin ei. ja nyt joku sitte sanoo että miks et muuta ? miten muutat kun maata ja talo ja miehellä sellainen vakipaikka ettei mistään toista yhtä hyvää saa. enkä edes halua täältä pois, täällä on muuten hyvä, kun vain olis töitä.

Yhteistyössä