ei helvetti ku toi mies on sit homokammoinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

argh

Vieras
oon esim. ostanu tytölle jotain unisex vaatetta (ruskeaa,keltasta) että pikkuveli saa ne myöhemmin niin ei sais, pitäs ostaa iha tyttövaatetta ettei siit "tuu mitää" ja sit pienemmälle, pojalle...just väiteltii et jos vaik poika haluu 5 vuotiaana pitää prinsessasynttärit ni saako, mä sanoin et tottakai ja mies että EI tietenkään saa. ärsyttää tollanen helvetin homofobia.
perkele.
ja mulle ku on niin ihan sama mitä mun lapsista tulee kuha ovat onnellisia ja tyytyväisiä itseensä!!!!! eikä lapsesta muutenkaan tehdä mitään muuta kun mitä he ovat... vaikka saisivat päällensä muutakun v.punaista tai v.sinistä!

Sun miehen kannattais muuttaa Liettuaan. Siellä juuri hyväksyttiin laki minkä mukaan alaikäisille on kiellettyä kertoa että jotkut ihmiset tykkäävät samasta sukupuolesta ja se on täysin ok.

pakko kommentoida vaika meillä ei lapsia ole.Mä olen aina aatellu et jos meil joskus lapsi ni puen sitä just tyyliin keltainen,vihree,ruskee,valkonen,en halua mitään tytölle v.punasta ja pojal v.sinistä linjaa vaan niitä unisex värei,toki saa niitäkin olla mutta ei pelkästään.

Sinun miehesi varmaan saisi sydärin kun katsoisi meidän pikku neidin vaatekaappiin.

Hänellä on hello kittyä ja prinsessajuttua.
Mutta nyt on alkanut helikopterit ja moottoripyörät kiinnostamaan.
Moottoripyörät siksi, että mieheni harrastaa niitä ja hän niitä kynii autotallissa isin kanssa ja helikoptereista on kiinnostunut kun niitä joskus tästä talon yli menee.

Hänellä on kaksi moottoripyörä kuvallista paitaa. Yksi punainen ja toinen vihreä (poikien osastolta ostettu)
Sitten hänellä on yksi sininen paita, jossa on helikopterin kuva ja se myös poikien osastolta.

Kun hän laittaa sen sinisen helikopteripaidan päälle ja sen moottoripyöräpaidan, on kasvoilla niin onnellinen ja ylpeä ilme, että en voisi koskaan sanoa hänelle, että se on poikien, et sinä sitä saa käyttää.

Antaa lasten olla lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pakko kommentoida vaika meillä ei lapsia ole.Mä olen aina aatellu et jos meil joskus lapsi ni puen sitä just tyyliin keltainen,vihree,ruskee,valkonen,en halua mitään tytölle v.punasta ja pojal v.sinistä linjaa vaan niitä unisex värei,toki saa niitäkin olla mutta ei pelkästään.

Niin kyllä biseksuaalejakin maailmassa tarvitaan.

luulen, et jos ap vaan ostaa niitä paitoja ja laittaa lapselle päälle, niin sen mies ei huomaa mitään.
Mun -muutoin aivan älykäs- mieheni ei ole mitenkään tietoinen millaisia vaatteita lapsilla on. Ei vaikka juuri hän useinmiten viikkaa pyykit kaappiin!
Jos sille sanoo, et laita flikalle ne paksummat ulkoiluhousut, niin varmana tulee kyssä et mitkä? -No ne siniset popliinihousut! -Mitä on popliini? -(kangasta, mieheni...) Laita nyt vaan ne siniset, missä on sydämiä! - ööö, missä ne on? -Eteisessä! Se on siinä ulko-oven ja keittiön välissä!

jnejne...

Juu, ja vaatteitten värien perusteellahan sitä sitten seksuaalinen suuntautuminen muokkautuukin... Entäs jos se tyttö ei ole koskaan saanut olla se prinsessa eikä vaaleanpunaisia tyttömäisiä juttuja? Onko sekään nyt hyvä... Joo, neutraalia unisexiä vaan kaikille. Tervetuloa paluu keskiajalle!

:whistle: :whistle:
Mitähän se sanois, kun mä oon päättänyt että jos meille poika tulee, se saa olla ekakuukaudet vaaleanpunaisissa, koska oon tyttömäistä hankkinut etukäteen, en juurikaan poikamaista :laugh:

Kakkonen juuri sanoi vaateostoksilla (8v) kun pinkkiä löytyi, ei neutraalia, että "jos se on pikkuveli, niin käyttää silti noi pinkit".
Ja kakkonen valitsi nää viimeiset ostetut vaatteet :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Juu, ja vaatteitten värien perusteellahan sitä sitten seksuaalinen suuntautuminen muokkautuukin... Entäs jos se tyttö ei ole koskaan saanut olla se prinsessa eikä vaaleanpunaisia tyttömäisiä juttuja? Onko sekään nyt hyvä... Joo, neutraalia unisexiä vaan kaikille. Tervetuloa paluu keskiajalle!

Tai jos se puetaan väkisin niihin v*tun kutittaviin röyhelöihin, väriin jota vihaa, jotka näyttää naurettavalle ja joissa ei voi edes liikkua kunnolla?
Tervetuloa sinne keskiajalle nimenomaan!!!!!!!!! :kieh:

Nuorena se vetää päänsä kaljuksi ja esittelee tyttökaverinsa kumppaninaan, jo ihan vain kostaakseen edes vähän lapsuuttaan vanhemmille jotka ei antanu tehdä mitään hauskaa ettei tytöstä vaaaan tulis sitä lepsoa jos se pääsee vaikka kiipeemään puuhun. Tai herranjumala, leikkimään rekka-autolla?

Tiesitkö, ap, että tutkimusten mukaan homoja eniten mollaavat miehet ovat itse homoja? Yrittävät näin peitellä ja salata homouttaan. Sano miehelles, että hillitsee kommenttejaan, ettei häntä itseään luulla homoksi.

Paljon melua tyhjästä. Miehet nyt vaan ovat tuollaisia, useimmat.

Tosin mä en kyllä ymmärrä tätä nykyistä vouhotusta siitä, että kaikkien pitäisi saada voida pitää käyttää kaikkia värejä, riippumatta sukupuolesta jne. Pitäkööt kukin mitä tykkää, meillä on tytöillä ja pojilla mitä värejä milloinkin, tytöillä myös pinkkejä prinsessajuttuja ja ruskeita unisexejä ja pojilla tummansinistä ja punaista, värejä ne vaan ovat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sano miehelles, että hillitsee kommenttejaan, ettei häntä itseään luulla homoksi.

Tämä oli hyvä kommentti. Täytyy varmaan kokeilla tämä omaan mieheenkiin. Sekin on sen verran raju homokommenteissaan.

Minä olen aina luullut, että KAIKKI heteromiehet inhoavat homoja. Mikähän siinä on niin pahaa? En ymmärrä. Minulle on ihan sama kenestä kukakin tykkää.

Uusimmat

Yhteistyössä