N
Nina
Vieras
Mun poika 12v pukeutuu kotona aina tytöksi, kouluun se laittaa poikien vaatteet. Ukkoa mulla ei ole, eikä tule.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Naisten ei ole tarkoituskaan ymmärtää kaikkea. Sitä varten on miehet olemassaAlkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:Tämä oli hyvä kommentti. Täytyy varmaan kokeilla tämä omaan mieheenkiin. Sekin on sen verran raju homokommenteissaan.Minä olen aina luullut, että KAIKKI heteromiehet inhoavat homoja. Mikähän siinä on niin pahaa? En ymmärrä. Minulle on ihan sama kenestä kukakin tykkää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sano miehelles, että hillitsee kommenttejaan, ettei häntä itseään luulla homoksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Nina:Mun poika 12v pukeutuu kotona aina tytöksi, kouluun se laittaa poikien vaatteet. Ukkoa mulla ei ole, eikä tule.
Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:että itse tuntee vetoa samaan sukupuoleen ja pelkää sitä tunnetta itsessään.
Alkuperäinen kirjoittaja Argh:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Juu, ja vaatteitten värien perusteellahan sitä sitten seksuaalinen suuntautuminen muokkautuukin... Entäs jos se tyttö ei ole koskaan saanut olla se prinsessa eikä vaaleanpunaisia tyttömäisiä juttuja? Onko sekään nyt hyvä... Joo, neutraalia unisexiä vaan kaikille. Tervetuloa paluu keskiajalle!
Tai jos se puetaan väkisin niihin v*tun kutittaviin röyhelöihin, väriin jota vihaa, jotka näyttää naurettavalle ja joissa ei voi edes liikkua kunnolla?
Tervetuloa sinne keskiajalle nimenomaan!!!!!!!!! :kieh:
Nuorena se vetää päänsä kaljuksi ja esittelee tyttökaverinsa kumppaninaan, jo ihan vain kostaakseen edes vähän lapsuuttaan vanhemmille jotka ei antanu tehdä mitään hauskaa ettei tytöstä vaaaan tulis sitä lepsoa jos se pääsee vaikka kiipeemään puuhun. Tai herranjumala, leikkimään rekka-autolla?
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:Minä olen aina luullut, että KAIKKI heteromiehet inhoavat homoja. Mikähän siinä on niin pahaa? En ymmärrä. Minulle on ihan sama kenestä kukakin tykkää.