ei hemmetti!!!*menkoista

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
viimeks oli kierto sellaset 68päivää ja nyt sit 18päivää?!?! kyllä käy pikkusen luonnolle kun vauvaa aletaan yrittään ni sit on kierto ihan sekasin ja hemmettiäkin... :( :( :( ja eilen päivällä mies kerto että sen yks työ kaveri on raskaana..ni eiköhän meikäläisellä ala sit menkat illalla.. :/ :/

mut siis ihan oikeasti oon kyl tosi onnellinen sen miehen kaverin puolesta, mut itteni puolesta sit menaa pikkusen v-käyrä kohota... :| :(

Muistan tuon ajan kun itse meinasi pää hajota just samoissa asioissa.. eipä tuohon paljoa osaa vastata, mutta vastaan nyt ihan vaan että näet et joku on tämänkin murheesi lukenut.

Täällä ollaan täysin toisissa aatoksissa.. Menkat nyt päivän myöhässä. Enkä todellakaan odota vauvaa. Kolme pientä lasta entuudestaan, ja parisuhde huonossa jamassa. Tähän tilanteeseen en todellakaan toivo vauvaa. Jos raskaana olen, en tidä mitä teen.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Muistan tuon ajan kun itse meinasi pää hajota just samoissa asioissa.. eipä tuohon paljoa osaa vastata, mutta vastaan nyt ihan vaan että näet et joku on tämänkin murheesi lukenut.

:D juu, ei tästä ressiä kannattas ottaa... täytyy nyt vaan odotella, että nämä menkat loppuu ja sit jos ei ala tahti tasaantuun, ni kävästä gynelle ihmettelemässä :/

Alkuperäinen kirjoittaja Riemurasia:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:

:D juu, ei tästä ressiä kannattas ottaa... täytyy nyt vaan odotella, että nämä menkat loppuu ja sit jos ei ala tahti tasaantuun, ni kävästä gynelle ihmettelemässä :/

Gyne saattaa noita hormoneja ehdotella, mutta itsellä kävi ainakin niin, että meni entistä sekaisemmaksi kierrot. Luultavasti nyt on silleen, että kun yks kierto oli hukassa niin nyt se tasii hommaa ja siksi on tällanen 'välikierto' tässä.. ja tietenkin sit tollaset stressiasiat vaikuttaa, kun kuulet että joku muu on raskaana niin kroppa heti 'repäisee' jotain tosi mukavaa!

Alkuperäinen kirjoittaja toisissa aatoksissa..:
Täällä ollaan täysin toisissa aatoksissa.. Menkat nyt päivän myöhässä. Enkä todellakaan odota vauvaa. Kolme pientä lasta entuudestaan, ja parisuhde huonossa jamassa. Tähän tilanteeseen en todellakaan toivo vauvaa. Jos raskaana olen, en tidä mitä teen.

älä sie tyttö tuollasia mieti!! anna lehmien miettiä, niillä on iso pää! jos se neljäs on tulollaan, ni sullahan on kolme tomeraa apulaista siinä hoitamassa kaverina!! ja miehelle sanot, että nyt kuule, kulta, tuut tänne ja halata rutistat minua!! asioilla on taipumuksena järjestyä! :hug:

Uusimmat

Yhteistyössä