Ei hemmetti voi olla näin vaikeeta!! (junaliput)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Yrittäny tuossa noita junalippuja varata mutta hemmetti siitä tuu mitää, hermot vaan menee. Aikataulut ku on valinnu ja ku on matkat ostoskorissa, tulee sit just ennen maksua aina teksti että ei saa tollasia paikkoja. Et hyväksy tai poista. Mut ku ei oo mitää valintaa siinä ruudussa missään, siitä pääse mihinkään!!

Voi että ku tällanen oikeesti syö naista, pitäköön verkkokauppansa, mä hommaan ne liput sieltä puhelinpalvelusta.. Kunhan mun hermot sallii.. :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
:D Rauhaa, sisko rauhaa... :D Mä kanssa olen yrittänyt joskus makuupaikkoja hommata, mutta ei onnannut ei. :(

Sata kertaa oikeesti yritin ties mille päivälle hommata niitä lippuja mutta ei.. Pakko oli lopettaa ku alko savu nousee korvista ja tuntuu että mä paiskaan tän koko koneen tonne takapihalle.. :laugh:

huoh.. jospa se siitä.. :D

Kannattaa noista laittaa palautetta jos ei sivut toimi niiku pitäis. Ite soitan sinne palveluun ja saan liput R-kioskista sitten.

Tarkottaako toi pc-pistokepaikka muuten ihan normi verkkovirtapistoketta? Mä haluaisin sellasen paikan että saan ton kannettavan dvd:n mukaan tytölle.. Sellanenki paikka periaattees kelpais..

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Tarkottaako toi pc-pistokepaikka muuten ihan normi verkkovirtapistoketta? Mä haluaisin sellasen paikan että saan ton kannettavan dvd:n mukaan tytölle.. Sellanenki paikka periaattees kelpais..

Joo. Mut mitä mä katselin viimeksi IC:ssä, niin siinä oli ne pistokkeet kyllä niin että periaatteessa jokaiselta paikalta johonkin ylettyi, ikkunapaikalta tietty paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja miad:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

Joo. Mut mitä mä katselin viimeksi IC:ssä, niin siinä oli ne pistokkeet kyllä niin että periaatteessa jokaiselta paikalta johonkin ylettyi, ikkunapaikalta tietty paremmin.

Okei, kiitos sulle :flower: Tää on hyvä tietää jos sattuu ettei tota perhehyttipaikkaa saa..

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Kannattaa noista laittaa palautetta jos ei sivut toimi niiku pitäis. Ite soitan sinne palveluun ja saan liput R-kioskista sitten.

Joo en mä enää jaksa noiden sivujen kans tapella, soitan ni pääsee helpommalla. Ei mun hermot kestä tällasta :laugh: :laugh:

Yhteistyössä