Ei hitsi ja taas luistelemaan!

Nalkuttava Talonmies

Aktiivinen jäsen
29.08.2007
28 309
0
36
Mun 3.5vee pysyy vihdoin pystyssä luistimilla ja naama loistaa kuin hangonkeksi.

Mun PITI viedä tänään KAKSI kertaa poitsu luistelemaan. Ei kelvannut EI vastaukseksi. Siellä se onnellisena köpötti ja käveli pallon perässä ympäri kenttää.

Onks tässä jo syytä ottaa amnestyyn yhteyttä, kun äiti pakotetaan ulos ja pukemaan luistimia lapselle näin usein?

Täällä toinen "väkisin-viety-äiti" ilmottautuu!!! Meillä kaukalo ihan tossa vieressä ja eilen oltiin kolme kertaa luostelemassa, tänään onneksi vaan kerran mut kaksi kertaa MUN piti vaivautua pulkkamäkeen =) ... Voi ihanuus!!! Vakavasti sanottuna, ihanaa kun on lapset innokkaita liikkumaan ja ulkoilemaan, eiköstä!

=) Meillä taas 3v päätti luistiradan kopissa huutaa kovaan ääneen että EN LAITA LUISTIMIA =) koko kopillinen ihmisiä katto sillee että tossa se äiti yrittää pakottaa lapsen luistimiin :ashamed: no sillä on siis haluan päättää itse kausi ja kun kaiveli jonkun aikaa ulkona lumikassa meidä muiden luistellessa niin halusi luistimet sitte laittaa.
Mut ei kyllä käyty kuin yksi kerta ja siinäki oli riittävästi =)

Ja mun on ollut "pakko" hiihtaa. Tana aamusta viimeksi 13 km lasten kanssa. Onneksi puolimatkassa sai huilata laavulla ja grillata makkaraa. :D Mutta ihanaa on kun ovat niin innostuneita .

Täällä luistellaan ja hiihdetään vuorotellen, lauantaina oli ohjelmassa kumpaakin...
On äiteellä kuuma kun hiihtäjän perässä yrittää "hölkätä" ja kylmä kun luistelukentän laidalla seisoo. On kelit käytettävä hyödyks:)

Itse intopiukeana viiletän tuhatta ja sataa luistinrataa ympäri pienin pulkassa, 5-vuotias kintereillä ja 3-vuotias könyää omiaan. Melkein joka päivä käyty, ja jos ei lapset muista pyytää, niin minä kyllä muistan. Ei ne kyllä kahta kertaa samana päivänä jaksa, kun pois ei heti lähdetä kun on menty. Ihanaa, kun on talvi ja pakkasta!

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Täällä luistellaan ja hiihdetään vuorotellen, lauantaina oli ohjelmassa kumpaakin...
On äiteellä kuuma kun hiihtäjän perässä yrittää "hölkätä" ja kylmä kun luistelukentän laidalla seisoo. On kelit käytettävä hyödyks:)

Hyvä ihme sentää, äitille luistimet jalkaa myös =) tulee peppuki kiinteeks kun luistimilla vetelee rataa ympäri. Ei tulis itselle mieleenkään seisoa kentän laidalla kun lapset luistelee.

Mäkin haluaisin luistella ja ehkä hiihtääkkin, mut ehkä sit ens talvena taas. Nyt on vast vähän aikaa sit saatu kinttu toipumaan leikkauksesta jotenkin, niin ei uskalla ajatellakkaan, varsinkaan sitä ihanaa luistelua:(