Ei hitto mikä tilanne meillä tulee olemaan ens viikonloppuna!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Barbapapa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Barbapapa

Vieras
Erosin lapsen isästä 2-vuotta sitten. Lapsen isä hakee kerran viikossa tyttönsä itselleen yhdeksi yöksi.

Kerran kuussa exän vanhemmat tulee kauempaa päiväksi mun luo olemaan lapsen lapsensa kanssa.

Hiljattain ex on tavannut uuden naisen joka on eka nainen kuka on nyt 2 kertaa nähnyt myös meidän tyttären ja vaikuttaa tosi mukavalta :)

Noh, nyt viikonloppuna exän vanhemmat on tulossa mun luo katsomaan tyttöä ja sit illemmalla myös exä tulee uuden naisensa kanssa meille kahville niin samalla ex anoppi ja appi näkevät uuden miniänsä ex miniän luona :D Hassu tilanne tulee kyllä olemaan! :)

Sen takia mummo ja pappa eivät mee poikansa luo kun tästä olis vielä 50km sinne matkaa ja oon tässä välimaastossa. Ex ottaa tytön samalla käynnillä luokseen sit yöks ;)

Miks sen täytyy sun luo se uusi nainen raahata? Eikös voi tavata appivanhempiaan niillä tai heillä? Kyllähän mekin uuden naisen kanssa näemme lasten juhlissa sun muuten .

Mun mielestä tosi hienoa, että välit on kaikin puolin noin hyvät!
Mä olen eronnut mun exästä vuosia sitten, eikä hänen avokkinsa vieläkään ole suostunut edes olemaan mukana autossa sen aikaa kun exä hakee tytön meiltä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletpas aika ihana ex-nainen kun tuollaiseen suostut :) Ei nykypäivänä tollanen onnistu moneltakaan, pisteet sinulle :)

Peesi
Ei kukaan hyödy mistään vastakkainasettelusta. Yhdessä "joutuu" asioita aina kuitenkin hoitamaan, joten varmasti helpompaa tolla asenteella! :)

Alkuperäinen kirjoittaja onpas outoa:
Miks sen täytyy sun luo se uusi nainen raahata? Eikös voi tavata appivanhempiaan niillä tai heillä? Kyllähän mekin uuden naisen kanssa näemme lasten juhlissa sun muuten .

Mä itse ehdotin, että tulisivat kahvilla käymään kun aiemmin olen pihalle vienyt tytön. Meillä on aina ollut suht hyvät välit exän kanssa ja haluisin niin olevan jatkossakin.

Ja oikeestaan mä haluan myös "avittaa" appivanhempien tutustumista tähän uuteen naiseen, koska he ovat tosi miten sen nyt sanois... tosi "arvostelevia" eivätkä muuten vielä haluais tavata tätä exän uutta naista niin nyt saavat sit hetken tässä nähdä hänetkin. Anoppi ja appi kun pitkään toitottivat, että meidän pitäis exän kanssa palata yhteen, että uudet puolisot ei ole hyväksi lapselle...

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mun mielestä tosi hienoa, että välit on kaikin puolin noin hyvät!
Mä olen eronnut mun exästä vuosia sitten, eikä hänen avokkinsa vieläkään ole suostunut edes olemaan mukana autossa sen aikaa kun exä hakee tytön meiltä :laugh:

Voi ei! Onneks toi exän uus vaikuttaa kaikin puolin mukavalta ja fixulta exän puheista päätellen... ja siitäkin päätellen miten tää uus käyttäyty mua kohtaan kun vein tytön autolle niiden luokse.

Exän nykyisestä voi tilanne tuntua oudolta kun on ainut joka ei tunne appivanhempiaan, mutta olet kyllä ap mukava exä kun järjestät tollasta :) Mulla on vähän samanlainen kokemus ja silloin en tuntenut oloani kovin mukavaksi :/ Olin siis tuo uusi nainen. Toivottavasti kaikki menee hyvin eikä kukaan ala muistelemaan menneitä tai mitään muutakaan, josta voisi tulla paha mieli.

Tsemppiä, pisteet kyllä sulle ap :)

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
:D Onhan tuo aika erikoinen tilanne! Hyvä että teillä hommat toimii. Mun pitäis taas soittaa tytön mummille, siis exän äidille, mutta ei huvittais yhtään...

Miks sun pitää soittaa sille? Sopia jotain tapaamista, että näkis tytyn vai...? Tapaako sun lapsen isä ite lastaan?

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Exän nykyisestä voi tilanne tuntua oudolta kun on ainut joka ei tunne appivanhempiaan, mutta olet kyllä ap mukava exä kun järjestät tollasta :) Mulla on vähän samanlainen kokemus ja silloin en tuntenut oloani kovin mukavaksi :/ Olin siis tuo uusi nainen. Toivottavasti kaikki menee hyvin eikä kukaan ala muistelemaan menneitä tai mitään muutakaan, josta voisi tulla paha mieli.

He voisivat mielestäni tavata jossain muualla kuin sun luona. Vaikka kahvilassa tms.

Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:

He voisivat mielestäni tavata jossain muualla kuin sun luona. Vaikka kahvilassa tms.

(Miksi lainasit mun tekstiä... )

Mua vähän kyllä pelottaa anopin suhtautuminen exän uuteen kun ovat niin epäluulosia ja haukkuvat hirveesti ihmisiä ihan suotta. Eivät nyt päin naamaa mutta saattaa sit käyttäytyä tökerösti :/ Mä olen ollut exän eka tyttöystävä kenestä eivät ole pahaa sanaa kuulema sanoneet.

Myös omaa poikaansa haukkuu jatkuvasti ja siksi ex ei oikein halua että käyvät hänen luona niin sen takia ex appivanhemmat käyvätkin mun luona tyttöä kattomassa kun ex ei ite niitä tuntia kauempaa kestä...

Toivon todella, että kaikin puolin tapaaminen sujuis hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:

Koska ex haluais että sen vanhemmat tapaisivat uuden tyttöystävän, mutta sen vanhemmat eivät vielä oikein haluais nähä. Joten eivät sit nää ollenkaan elleivät sit mun luona...
Ja koska ne vanhemmat kuvittelee ettei uudet puolisot ole hyväksi lapselle niin musta on hyvä, että näkevät omin silmin että tyttö tykkää tästä uudesta naisesta ja päin vastoin (ainakin exän mukaan)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
:D Onhan tuo aika erikoinen tilanne! Hyvä että teillä hommat toimii. Mun pitäis taas soittaa tytön mummille, siis exän äidille, mutta ei huvittais yhtään...

Miks sun pitää soittaa sille? Sopia jotain tapaamista, että näkis tytyn vai...? Tapaako sun lapsen isä ite lastaan?

Juu, että sais nähdä toistaiseksi ainoata lapsenlastaan. On nähny kaks kertaa tätä ennen, viimeksi sanoi, että olisi kiva nähdä useammin mutta hän odottaa mun soittoa kun meillä oli just silloin aika paljon tapahtunu jne.

Tytön isä näki tyttöä viimeks isänpäivänä ja silloinkin osittain mun aloitteesta :( jossaki vaiheessa näkivät viikottain, mutta sitten ihan yhtäkkiä lopahti kiinnostus.

Juu, että sais nähdä toistaiseksi ainoata lapsenlastaan. On nähny kaks kertaa tätä ennen, viimeksi sanoi, että olisi kiva nähdä useammin mutta hän odottaa mun soittoa kun meillä oli just silloin aika paljon tapahtunu jne.

Tytön isä näki tyttöä viimeks isänpäivänä ja silloinkin osittain mun aloitteesta :( jossaki vaiheessa näkivät viikottain, mutta sitten ihan yhtäkkiä lopahti kiinnostus.

Mutta onneks mummoa ainakin kiinnostaa! :)

Mutta onneks mummoa ainakin kiinnostaa! :)

Nojuu, onneks tytön puolesta mutta mua ei kiinnostais nähdä sitä mummoa yhtään :whistle: :ashamed: Se oli aika hirveä mulle yhessä vaiheessa. Nyt on ihan mukava, ok, jokseenkin asiallinen.

Mutta mitä sitä ei tekis lapsensa vuoks.

Yhteistyössä