K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K tapaili ulkonäkökeskeistä influa muutaman viikon kunnes ilmeni ettei sittenkään olleet meant to be…

vs

B ihastui/rakastui ulkonäkökeskeiseen influun jonka kanssa oli yhdessä yli vuoden

Kertoo paljon.

Kertoo siitä, että K osaa kuunnella sisäistä ääntään nykyään. Bojan ei osaa

Tää on vähän kuin keskustelu Jodelissa siitä, että miksi Janne Saarinen vaihtoi influvaikuttajan johonkin maratonjuoksijaan. Kun se influ oli niiiiin paljon näyttävämpi ja luoja ties mitä kaikkea.

Tsiisus, että jotkut ihmiset on sitten oudoilla ajatuksilla liikkeellä.

Tottakai parinvalinta kertoo ihmisestä.
Kertoo varmaan jotakin, mutta suhteen osapuolille täysin tuntematon ihminen ei voi mitenkään tietää, että mitä. Suhteita solmitaan niin monenlaisista motiiveista ja lähtökohdista ja niin monenlaisin toivein. Kumpikaan b tai K ei oo ikinä edes valottanu parisuhteitaan missään syvähaastattelussa jossa puhuisi jonkun suhteen perusteista. (Ja vaikka olisikin, sellaisissahan saatetaan valehdella).
On mullaki omia kuvitelmia näiden ihmisten persoonista ja mieltymyksistä, ja musta niitä on viihdyttävää spekuloida. Pakko vaan tajuta ja hyväksyä myös, että kaikki mun kuvitelmani on väistämättä parasosiaalisia. Näistä ihmisistä kukaan ei oo koskaan kuullut edes mun nimeä.

Kertoo varmaan jotakin, mutta suhteen osapuolille täysin tuntematon ihminen ei voi mitenkään tietää, että mitä. Suhteita solmitaan niin monenlaisista motiiveista ja lähtökohdista ja niin monenlaisin toivein. Kumpikaan b tai K ei oo ikinä edes valottanu parisuhteitaan missään syvähaastattelussa jossa puhuisi jonkun suhteen perusteista. (Ja vaikka olisikin, sellaisissahan saatetaan valehdella).
On mullaki omia kuvitelmia näiden ihmisten persoonista ja mieltymyksistä, ja musta niitä on viihdyttävää spekuloida. Pakko vaan tajuta ja hyväksyä myös, että kaikki mun kuvitelmani on väistämättä parasosiaalisia. Näistä ihmisistä kukaan ei oo koskaan kuullut edes mun nimeä.
Jep se jos mikä on parasosiaalista, että kuvitellaan tietävän minkälaisista naisista tykkää ja mikä sopii😂

B tykkää influista, joiden siivellä pääsee Dubaihin ja Jenkkeihin ja K tisseistä.

B tykkää influista, joiden siivellä pääsee Dubaihin ja Jenkkeihin ja K tisseistä.

Tämä kommentti saa miettimään, mikä on oikeasti se asia, joka yhdistää B:tä ja J:tä niin hyvin. Heidän arvomaailmansa vaikuttaa aika erilaiselta, kun J ei kauheasti ulkokullasta piittaa ja B:lle se näyttää olevan aika tärkeää.

Onko se sitten kuitenkin vain kahjo huumori ja pikkupoikamainen puuhastelu?

Tämä kommentti saa miettimään, mikä on oikeasti se asia, joka yhdistää B:tä ja J:tä niin hyvin. Heidän arvomaailmansa vaikuttaa aika erilaiselta, kun J ei kauheasti ulkokullasta piittaa ja B:lle se näyttää olevan aika tärkeää.

Onko se sitten kuitenkin vain kahjo huumori ja pikkupoikamainen puuhastelu?
Onhan K sitä omalla tyylillään joskus selittänyt. "Me and b, we think the same in life. We love music, we love the people, we love family. And that's why we love together". Jotenkin näin tais mennä? Ajattelin silloin että K varmaan yrittää omanlaisella englannillaan nimenomaan sanoa, että ovat perusarvoiltaan ja elämänasenteeltaan yhteensopivia (siis vaikka sitten vain, älkää pillastuko) ja siksi lähentyivät.

Yhteistyössä