ei huvita!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
Mua ei kertakaikkiaan kiinnosta!!!! Mennä siis töihin.. ainakaa ny... eikä kyl huvita mikää muukaan

*ituttaa jo valmiiks kuin pientä oravaa jolla o käpy jääs ja hampaas reikä :headwall:

sit oon siel ekaa kertaa yksin illassa ja joudun tekeen tilitykset sun muut ja KAPPAS en oo niit tehny koskaa.. no kyl se kai menee hyvin...

voi elämä!

Samat fiilikset, vaikka täällä oon ehtinyt olla jo jonkun aikaa. Järkyttävän pitkä päivä edessä, hiljaista, tylsää, flunssa ja karmea väsymys :headwall: Tää on vissiin näitä päiviä vielä jotka ei tunnu loppuvan ikinä, ainakin nyt tuntuu...mutta ei kai sitä aina tarvi olla motivaatio huipussaa, eihän...? :D

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Mua ei kertakaikkiaan kiinnosta!!!! Mennä siis töihin.. ainakaa ny... eikä kyl huvita mikää muukaan

*ituttaa jo valmiiks kuin pientä oravaa jolla o käpy jääs ja hampaas reikä :headwall:

sit oon siel ekaa kertaa yksin illassa ja joudun tekeen tilitykset sun muut ja KAPPAS en oo niit tehny koskaa.. no kyl se kai menee hyvin...

voi elämä!

no eihän toi viel mitää mut mull on tää viikko vielä kesälomaa ja ens viikolla heti ku meen töihi joudun kaks viikkoa putkeen tekee iltaa,mitä en oo vielä tuola paikassa tehny,ja se on vähän monimutkasempi ku toises paikassa,miljoona lippua ja lappua tulee tilitykseen ja mä oon ihan hermoraunio,näin jo untaki viime yönä...en tiiä miks stressaan näin paljon jotain tilitystä..

Yhteistyössä