Ei hyvää päivää mä oon luullut syöväni ihan "normaalin rajoissa"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Just joo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kuulostaa hyvältä. Miten näitä salaatteja jaksaa aina värkätä, hirmu määriä...ei kai auta kun tehdä iso satsi kerralla.

Osta omat pussit. Kun tomaattipussissa lukee paino, niin laske kalorit sille pussille. Samoin muiden elintarvikkeiden kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja oajef:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kuulostaa hyvältä. Miten näitä salaatteja jaksaa aina värkätä, hirmu määriä...ei kai auta kun tehdä iso satsi kerralla.

Osta omat pussit. Kun tomaattipussissa lukee paino, niin laske kalorit sille pussille. Samoin muiden elintarvikkeiden kanssa.

Joo ja mää annan neuvon, että vaikket laskisi ollenkaan salaatin kaloreita, niin et kyllä salaattia niin syö, että lihoaisit! Jos siis on vihersalaatista ja kevyistä salaattiaineksista kyse kuten tomaatista/kurkusta yms. Herneet ja maissi on kalorisempia.

Helppo salaatti esim. jos ei jaksa jäävuorisalaattia alkaa pilkkomaan, ostaa ruukussa. Lisäksi kurkkua, paprikaa, punasipulia, kanaa.. itse pistän aina myös jotain juustoa (mozzarellaa tai fetaa) mutta jos laskee kaloreita, kannattaa varmaan tarkistaa se puoli siinä sitten.

Tai voi ostaa niitä valmiiksi pilkottuja salaattipusseja. Ainakin Pirkalla on useempaa laatua ja tuo kivaa vaihtelua kun ei ole iän iäkuista jäävuorisalaattia aina.

Mä laitan esimerkin mun tämän päivän ruuista:

Aamupala

2 limppusiivua yht 60gr
floraa 2 tl
possupaistia 2 viipaletta
2 siivua edamia
2 kananmunaa
kahvia 5 dl
rasvaton maito 1,5dl

Lounas:

Porkkanaa pari kpl
Possusuikaleista tehty kermaista kastiketta, jossa sipulia ja paprikaa+mausteet
Puolikas avokado 120gr
soijarouhetta

Välipala:

2 limppusiivua
floraa
edamia 2 siivua
2 luumua
vajaa 100gr viinirypäleitä

Siinä ne. kaloreita 1150, eikä ole nälkä, kiloklubin pallukat kaikki vihreinä, paitsi kasviksista puuttuu 150gr eli yhden omenan verran.

Mä tein ainakin äsken itelleni salaatin kun mies ja poika söi broiskusoosi ja riisi+ohraa, otin sitä riisi+ohraa, kiinankaalia, maustekurkkua, tomaattia, herneitä ja tonnikalaa. Ja muutenkin usein teen sellaisia jämäsalaatteja itelle, perunaa, pastaa jne ja paljon rehuja. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Haluaisin tietää, että mitä syötte päivän aikana. Saisi uusia vinkkejä :)

Mä olen syönyt tänään pienen annoksen kanakeittoa (ei kerma), kaksi hapankorppua, lasillisen sokeritonta mehukeittoa ja 2 riviä lontoonrae-suklaata. Kevytlimua ja maitokahvia lisäksi, ei sokeria kahviin. Paljonkohan noi tekee?

Mulla parisuhteessa pahoja ongelmia ja väkisin on noikin saanut syödä, ruokahalu ihan hukassa. :(

Kertokaapas joku tottunut laskija, paljonko noissa suurin piirtein on?? :)

Yhteistyössä