Ei Hyväää päivää!!! Exän nyksä mennyt lisää MUN nyksän facekaveriksi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Siis jos toi alkaa tätäkin mun miestä yrittää, niin ei hyvää päivää!! Siis mä alan kohta niiku ii-han too-sis-saa-ni ee-päi-llä että toi exän nyksä yrittää jotenkin kettuilla mulle tai jtn!! Mut en muista sitä niiku aiemmilta ajoilta et ei sillä olisi mitään syytä kettuilla mulle...et ei tuu mieleen, et se jostain olisi mulle katkera esim..Kateellinen tietty se voi olla! :( Mut nyt heittäkää äkkiä joku piikikäs komma kehiin, millä mä laitan exän nyksälle luun kurkkuun! Ei tietty mikään narttumainen komma...mutta joku jonka mä laitan exän nyksän face seinälle niin että kaikki muuten huomaa!!

se kaveripyyntö pitää hyväksyäkin ekana. Hyväksyikö uusi kumppanisi sen?

On ihan aikuismaista tulla toimeen uusienkin kumppaneiden kanssa, ihan lastenkin takia.

Mitäs piikikästä kommenttia sä viimeksi kaipailit..? Ai niin, niistä ruokakuvista:D Ilmainen vinkki: Laita tietokone kiinni ja ala elää elämääsi facessa päivystämisen sijaan.

Laitat sille että tunnex hyvinki ton mun nyxän,oottex läpituttui senki kaa ninku oot mun exänki kaa vai mix oot sen kamux pyytäny.Eix olis helpompaa jos oltas kaikki kimpas,ninqu yht suurt perhet.

Heh, sähän itse edellisen ketjun perusteella flirttailet vielä kovastikin exäsi kanssa, ehkäpä tämä exän nyksä on päättänyt aloittaa saman pelin sun nyksän kanssa.

[QUOTE="vieras";24818139]se kaveripyyntö pitää hyväksyäkin ekana. Hyväksyikö uusi kumppanisi sen?

On ihan aikuismaista tulla toimeen uusienkin kumppaneiden kanssa, ihan lastenkin takia.[/QUOTE]

Hyväksyi :'( enkä es tienny etukäteen asiasta vaan luin facesta tän jutun...et oho mun nyksällä on uusi nainen kaverina ja oho kukas se onkaan!! Yleensä nyksä kuitenkin soittanu mulle tai laittanu viestiä, jos sille tulee uus nainen facekaveriksi...ja selittänyt et mistä ne tuntee toisensa. Et ei oo mun tarttenu pelätä että niillä jotain säätöä ois!!

tämä on taas tätä exännyxäntuksunmuksun-löpinää tältä palstan vanhalta ikiteiniltä....:headwall: ja pitääkö munki olla niin typerä, että avaan tämän tollon juttuja...niinpä :stick:

Hyväksyi :'( enkä es tienny etukäteen asiasta vaan luin facesta tän jutun...et oho mun nyksällä on uusi nainen kaverina ja oho kukas se onkaan!! Yleensä nyksä kuitenkin soittanu mulle tai laittanu viestiä, jos sille tulee uus nainen facekaveriksi...ja selittänyt et mistä ne tuntee toisensa. Et ei oo mun tarttenu pelätä että niillä jotain säätöä ois!!

Ei nyt millään pahalla, mutta tuo ei ole normaalia, että soitetaan heti uusista facebook-kavereista ja selitellään ketä ne on. Teillä on jo ongelmia, jos homma on tollasex menny! Ei ole luottamus, niin kun aikuisessa parisuhteessa kuuluu olla. Tai dat kyllä vaan vitsailla..? Eix jeh? :)

Ainoa ongelma tässä on se, että sinä olet mielisairas. Sinua eikä sinun eksääsi kaikki maailman ihmiset havittele ja NORMAALEILLA ihmisillä voi olla facebook- yms. kavereita ilman a) toisen lupaa ja b) että niitä tarvitsisi selittää sekä c) että niistä vedetään palkokasvia nenukkaan.

No hei, mäkin sain just kuulla et exän nyxä lisän sen exän nyxän nyxän exän nyxsän kaverix!
Näitten ongelmien voitsittex te jo sopii tän homman niiten kaa, kato Moona ja Joonakii on tietty teil siel kotoona, eix jeh?
No koittaisixä nyt vaan hyväxyy ton ja mä kyl muistan mainita sun ongelmist mun iltarukouxes.
Meiän on oikeest yritettvä sietää tää lasten takii.
Hei halauxii sinisulka. Tää on varmasti tosi rankkaa sulle. Oon nyt oikeesti ihan myrtsinä.

Mä oon aina tykänny näistä sinisulan jutuista, ne on tosi viihdyttäviä. Mutta olet viime aikoina toistanut tätä samaa juttua jo liiaksi, alkaa käydä vanhaksi... Keksi pliis jotain uutta välillä niin voin tulla edelleen toimestasi viihdytetyksi!?

Yhteistyössä