Exän nyksä terrorisoi mun elämää:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Siis OMG mikä ämmä! Mitä se koittaa oikee tollei änkee teiän väliin! Teil on yhteinen lapsiki ja seksisuhde ja kaikkee! Siis se ämmähän on niinku nöyvan suhun verrattuna! Mä oisin salee käyny skitsoo puhelimes! Soitat vaa uudestaa ja sanot sille ämmälle et se ei sun asioihin puutu!

Mielestäni on aina törkeää vastata kumppanin puhelimeen. En voi ymmärtää sellaista. Kai se soittaja sitten olisi soittanut tälle kumppanille itselleen jos hänelle tahtoisi puhua. Puhelimet ovat - tai ainakin pitäisi olla - henkilökohtaisia!

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24404565:
jotkut vielä uskoo nuo tarinat :laugh:

Sinäkö olet sinisulka? Mietin vaan, että kuka tämä tyyppi voi olla.. Sit se kummasti aina häipyy kesken kaiken, kun on saanut vähän ihmetystä aikaan..

[QUOTE="Vieras";24404771]Sinäkö olet sinisulka? Mietin vaan, että kuka tämä tyyppi voi olla.. Sit se kummasti aina häipyy kesken kaiken, kun on saanut vähän ihmetystä aikaan..[/QUOTE]

en ole ja jos esiinnyn tällä palstalla jollain toisella nimellä niin modet saa laittaa mielellään vaikka ½ vuoden bannin. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24404782:
en ole ja jos esiinnyn tällä palstalla jollain toisella nimellä niin modet saa laittaa mielellään vaikka ½ vuoden bannin. :xmas:

Ok! On vain niin päätöntä toi sinisulan tarinointa.. No joo, mut kuka viitsii kirjoittaa tuollaisia juttuja edes provona. Oikea tai ei, kaikki ei ole hänellä ihan, sanoisko, hyvin.

Etäsuhde ja sen auto on ulosotettu tai jotain tollasta :( Muuten kyllä, jos vaiks saisi joltain lainaan auton...esim exältä ja nyksä olisi täällä, niin voitaisiin kahdestaan käydä sen autolla Prismassa...ei tarviskaan exän nyksänkään mustasukkasena hermoilla...sanoisin sille vaiks, et oli aika piukat paikat meil tuolla takapenkillä ;D

Et edes huomaa ettu sulle vittuilaan kun olet niin dille?

p.s oon tainut löytää ihanan uuden miehen =) / ja sen auto on ulosotettu tai jotain tollasta

:D

Kuka terrosisoi ja ketä?
Miksi sun entinen olisi jotenkin velvoitettu sua kuskailemaan muuten vain kauppaan kiertelemään jos hällä on sovittua menoa nykyisen elämän kumppanin kanssa!?? :D

Ja kyllä mä ainakin joskus vastaan miehen puhelimeen jos mies on suihkussa ja kerron soittajalle,että mieheni soittaa hetken päästä takaisin tai pyydän soittamaan uudelleen hetken päästä..
Ihan,kun yhdessä ollaan sovittu,että näin saa tehdä.(mitäpä jos eksäs on sopinut nyksänsä kanssa samoin...)
Tai kävikö mielessä,ettei eksäs tahtonut puhua kanssasi ja pyysi nyksäänsä vastaamaan ? ;)

Tää voi olla provo,mut ikävä kyllä tollasia tapauksia on oikeestikkin....
Ei voi kun nauraa...

Viimeksi muokattu:
minulla tulee kirjoittajasta ewi mieleen. kirjoitus vaan on selkeämpää luettavaa ja pikkupäät puuttuu mutta muuten samankaltaista kuin ewillä aikoinaan

Outoo kun täällä aina puolustellaan ilkeitä ihmisiä... :O Mut mä ainakii ymmärrän sua. <3 Täysin. Nimittäin mun exällä on just samanlainen ämmä! :x En viitti edes kirjoittaa mitä kaikkee paskaa oon saanu niskaani. :( Ja mä haluun vaan rauhaa ja ystävyyttä. Mut on vaikeeta kun oikeesti jotku on ottanu elämän tehtäväkseen toisten elämän pilaamisen! :(

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä