ei hyvänen aika.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
mul on ollu ihan kamala vuosi,yhtä vastoinkäymistä ja plaaplaa.
nyt sitten parin viikon sisään kaikki on alkanu menee hyvin,
saatiin asunto lähempää meidän raksaa,mä sain tiedon että pääsen yhdelle ala-asteelle opiskelemaan kunnan järjestämällä oppisopimuskoulutuksella.
tuntu et kaikki meni ihan putkeen. ja itku pitkästä ilosta.
en oo saanu viikkoon kiinni henkilöä joka hoitaa lasten hoitopaikkoja,enkä ole saanut kiinni ketään joka tietäisi miksi tämä hlö ei vastaa (esim kesäloma..) enkä ole saanut ketään kiinni joka tietäis näistä asioista mitään.

ei päästykään muuttaan niinkun alunperin suunniteltiin,koska matkaan tuli tuhat pientä mutkaa ja nyt eletään tääl kämpässä laatikoiden keskellä kun kaikki on pakattu.

äsken soitin kuntaan että nyt mulla sit on varmalla se työpaikka mistä alkukesästä puhuttiin,että koskas se teoriapuoli sit alkaa,niin äijä alkaa huutaa mulle et mistä hän voi sen tietää ku vasta on lomalta tullu :o
olin et no anteeks ihan kamalasti että kysyin,mut et mun työt alkaa 13.8. ja olis kiva saada tietää noi opiskelukuviotkin kun on pienen lapsen hoidot järkättävänä ja kaikkee,niin tää äijä sano et ei sitä teoriaa ees välttämättä järjestetäkään,et ei hän tiedä,soittele myöhemmin lisää :o

siis mulla loppuu aika käsiin!!!!!! mulla on hei reilu viikko aikaa muuttaa,järjestää pojalle hoitopaikka,ottaa selvää miten toi teoriapuoli nyt sit menee ja kaikkee,mä en jaksa. lisäks oon kaulaani myöten rahaongelmissa kun tuli väärinkäsityksiä kelan kanssa |O

mitä tästä opimme? älä IKINÄ iloitse mistään,niin et pety.

(ja mulle on sit ihan sama kuinka monta ripulinruskeeta tähän ketjuun tulee huuteleen kuinka laiska,tyhmä ja saamaton oon ja et olenko huomannut et aina valitan ja et olenko jotenkin perusnegatiivinen ihminen)

totta kai tollanen epävarmuus ottaa aivoon. sen tiedän, että asiat nyt aina kuitenkin järjestyvät, jotenkin ainakin. vaikka ne ei menis aina niinku ite plänää, niin loppujen lopuksi se voi olla meille kuitenkin parhaaksi niin. jotain muuta tulee sulle tilalle, jos toi plään ei toteudu. voimia.

Voihan kökkö. Mulla on kans tuntuu välillä olevan sellaista tuuria, et kaikki asiat vastustelee ja kun yks menee mönkään ni sit kaikki. Mutta kyllä ne sit siitä selviääkin tavalla tai toisella. Koitahan jaksaa :hug: =)

Et oo ainoo, ketä onni potkii vaan päähän. Kaverin vakiolausahdus mulle onkin, et "jos sä voittasit lotossa, ni sun tuurilla sä hukkaisit sen kupongin". Eli, mitä tästä voimme päätellä....
Toivottavasti teillä asiat rupee rullaamaan ja järjestyis sillee hianosti.

lisärutinaa:
mies lupas käsi sydämellä et tänään muutetaan heti kun hän tulee töistä,eli n.klo16-->
oon täällä täpinöissäni pakannu jo vaatteetkin kaapeista jne kun mies soittaa.......
"kävi nyt sellanen juttu et se tyyppi joka kulkee mun kaa meidän autolla,lähti klo14 päivystykseen eikä se oo vieläkää tullu ja toinen työkaveri sano et kokemuksesta voi mennä yli viiteen..."
mä meinasin pyörtyä.
ei,en hermostunu miehelle,enkä miehen työkaverille,tuli vaan niin turta olo et ei oo todellista. mitä seuraavaks? alan uskoo et kohtalolla on sormensa pelissä eikä päästä koskaa muuttaa ku sovitaa... ja tälle päivälle oli varattu pressut ja kantoavut ja kaikki klo16-19 :|
toivon täällä käsi sydämellä et mies kotiutuis edes viideks,eihän kello kuitenkaa oo ees neljää vielä...... :whistle:
*yrittää ajatella positiivisesti vaik alkaa olla usko koetuksella*

Yhteistyössä