Ei hyvänen aika....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pumpelo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pumpelo

Vieras
En käsitä mistä tämä johtuu? Meillä oli kuukausi sitten silmätulehdus, joka hoidettiin niillä tipoilla.

Mulla tulee edelleen liki joka yö rähmää silmistä. Hiukan, ei siis paljon. Mutta silmänurkissa toisina aamuina sellaiset kuivat rähmät tai sitten märkää rähmää mikä pitää oikein pestä pois. Mutta ei mitenkään silmät kiinni liimaudu rähmästä tms.

Silmät näyttää ja tuntuu normaaleilta.

Sanoin asiasta neuvolan terveydenhoitajalle viime viikolla ja hän oli sitä mieltä, että turha mennä lääkärille ja että on normaalia että silmät vähän öisin rähmiikin.

Mietin nyt, että johtuuko tämä siitä että normaalisti ehkä vähän hieroisin öisin silmiäni ja aamulla herätessä enkä siis huomaa tuota ilmiötä niin, mutta nyt silmätulehduksen jäljiltä jotenkin automaattisesti en koske öisin niihin silmiin. Vai johtuuko siitä, että raskaus vaikuttaa silmiinkin ja se on saanut rähmänerityksen hieman lisääntymään.

Ensi viikolla taas neuvola. Pohdin vain että pitäisikö mun mennä lääkäriin näyttämään ja mitä se näkee niissä kun ei niissä kerran näy mitään.

Olen siis raskaana ja käyn siksi neuvolassa.

Yhteistyössä