uskomatonta... mä olen oikeesti ääreisihmeissäni (vauvajuttuja taasen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mun oikein hyvä ystäväni kävi tänään katsomassa vauvaa. Hän on vahvasti "hurahtanut" homeopatiaan ja kaikkeen vähän hmm...miten sen nyt sanois... henkiseen (vaan ei uskonnolliseen, ainakaan tietääkseni).

Me oltiin just pojan kanssa herätty ja putsailin vauvan rähmäisiä silmiä. Nuo silmät on ollut totisesti pahana, rähmiminen on jatkuvaa. Heti kun putsaa rähmät niin uutta tulee. Neuvolantäti totesi että pojalla on ylivuotavat kyynelkanavat tms. ja että vaiva poistuu viimeistään vuoden ikäisenä.

Niin siinä sitten kaverille tokaisin asiasta ja jatkoin putsausta. Kun sain pojan valmiiksi, niin kaveri halusi vauvan syliinsä ja mä tietty annoin. Hetken päästä otin poitsun takaisin ja aloin imettämään.

Ystäväni tokaisi varmaan vartin päästä että pitää seurata auttoiko vauvaa silmien kanssa kun hän antoi vauvalle energiaa. Ja mä että just just. Mä kun uskon vahvasti esim. kohtaloon, mutta nuo energiajutut ja muut menee multa yli.

Mutta.... nyt on kuitenkin niin että ystäväni "antoi energiaa" vauvalle 3 tuntia sitten. Hetki sitten hain vauvan päiväuniltaan (jonka jälkeen yleensä silmät on TÄYNNÄ rähmää) ja silmät on edelleen puhtaat. Mä en ole siis kolmeen tuntiin joutunut kertaakaan putsaamaan rähmää silmistä.

Siis WTF :o :o

Alkuperäinen kirjoittaja sweet baby J:
Voisko se sun kaveri lähettää postissa sitä energiaa tännekki.. Niskaa juilii pahasti.. :whistle:

Hitsi kun mä luulen että se on tällä hetkellä kädet kyynärpäitä myöten kiinni rempassa.

Eikun mä en oikeesti tiedä miten tuo toimii. Ehkä siinä pitää olla kosketus mukana tms. B)

Jos mä lähetän sulle zzzzzz...zzzzz....zzzz...zzzz... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Henkinen on varmaan se juttu, eikä hengellinen.

Ihan siis näinkin tärkeä kommentti :ashamed:

Eikun tosi hyvä. Kun siis mä oikeesti en keksinyt mitään sanaa. Korjaan tämän siis alkuperäiseen, kiitti :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Luulen että:
Hyvää tuuria vaan, veikkaisin! =)

Mutta olisihan se ihanaa, jos tuollaiset energiat toimisi... =)

Mutta siis nuo silmät on vaivanneet pojan syntymästä asti. Ja nyt ekaa kertaa koko pojan lyhyen elämän aikana sen silmät on puhtaat :o . En mä ymmärrä...

Minä kyllä uskon, että jotkut ihmiset pystyvät siirtämään energiaa toiseen, tosin uskon myös että on paljon huuhaa ihmisiä jotka vain kuvittelevat pystyvänsä siihen. Mutta hienoa, jos sinulla on ystävä jolla on se taito =)

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Minä kyllä uskon, että jotkut ihmiset pystyvät siirtämään energiaa toiseen, tosin uskon myös että on paljon huuhaa ihmisiä jotka vain kuvittelevat pystyvänsä siihen. Mutta hienoa, jos sinulla on ystävä jolla on se taito =)

Ja vahva usko myös. Ystävä on kyllä todella vahvasti tosiaan "hurahtanut" noihin ja en voi muuta kuin arvostaa häntä. Hän kun on selvästi nyt oma itsensä ja jotenkin kovin seesteinen. Eikä enää häpeile näyttää mitä on ja mihin uskoo.

Mä vaan en tiedä enää itse mitä ajatella jos oikeesti nuo meidän poitsun silmät on nyt kunnossa... Kun siis aiemmin en oo itse moiseen uskonut.

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
mä uskon akupunktioon ja vyöhyketerapiaan, miksipäs tuokin ei voisi toimia.
Ainakin eräällä kouluaikaisella kaverillani oli parantava kosketus...

Juu tuo vyöhyketerapia on myös ystäväni sydäntä lähellä.

meillä kuopuksella oli ahtaat kyynelkanavat ja siitä johtuen hällä silmä rähmi ekat 8kk kokoajan ja joppi kun seinään. Olisin kyllä voinut haluta sitä sun ystävääsi tännekkin silloin jakamaan energiaansa!

Alkuperäinen kirjoittaja runoilijasirkka:
No huj! Mitä se kaveri niinku teki tarkalleen ottaen, että painoko se jotain akupisteitä, vai mite sitä enerkiaa annetaan? :D

Hyvä että auttos kuitenkin.

En mä tiedä :o . Siis ihan piti poikaa sylissään hetken aikaa ja mä en edes tiennyt että "antaa energiaa" ennen kuin hän sitten jälkeenpäin sanoi. En usko että paineli mitään...

totta kai kuka vaan voi antaa toiselle energiaa. kämmenissä, keskellä on mulla ainakin sellaset pisteet, joiden kautta voin antaa toiselle ihmiselle samoihin pisteisiin energiaa niin, että kuulema tuntuu jalkapohjissa asti.

Ja ihan kristinuskollakin. Meillä kuopus joutui kärsimään 3 vuotiaana ikäviä asioita ja kerran pappi piti sylissä pitkän tovin ja ilmeisesti rukoili pojalle apua. Kun pappi lähti, poika alkoi höpöttää "siunauksesta", nukahti ja nukkui keskellä päivää sikeät 4 tuntia. Ja uskon, että poika tosiaan sai tuon tapahtuman jälkeen apua. :)

Uskon että energiaa ystäväsi ja vauvasi välillä virtasi, ja se juuri auttoi ongelmaan. Hyvä juttu! Avoimella elämänasenteella voi voittaa paljonkin. Monesti vain ihmiset pelkää, että se merkitsee samaa kuin sinisilmäisyys.

mä muistan Miisan sairaalassa ollessa....

Miisa oli " yhden" ajatuksissa ja hän kertoi missä kohtaa olis jotain ongelmaa,tukosta tai jotain.tää oli sitä aikaa kun miisa joutuikin kohta odottaan uutta maksaa,kun se shunttikaan ei näyttänyt toimivan.sit kun paremmin tutkittiin,niin sieltähän löytyi se alaonttolaskimo tukos.samainen "täti" oli myös nähnyt Miisan mun sylissä ilman letkuja,mut ei tiennyt oliko elävänä vai kuolleena...kuolleenahan se sit oli,kun letkut poistettiin...

näin jälkeenpäin uskon siihekin melko vahvasti =)

terkkuja jos sattuu näkemään mun tarinan :wave: :heart:

Yhteistyössä