ei ikinä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja röppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

röppö

Aktiivinen jäsen
23.04.2008
8 706
2
36
pitäs nuolasta ennenkö tipahtaa...
Taas sen huomasin!!!
Luulin et kaikki on hyvin..pvähoitopaikka muksulla ja koulu alkaa..
Soitin mun opolle ja se onkin nyt sitä mieltä,et mä joudun käydä alusta koko koulun (kolme vuotta )
Kun oon kolme vuotta ollut äippälomalla ja unohtanut kaikki eka vuoden asiat kuitenkin..
Eniten turhauttaa,kun kyseinen ala ei kiinnosta mua yhtää..olisin halunnut käydä ton nyt vaan loppuun,kun olen aloittanut..
Jos olisin tän tiennyt ni olisin voinut hakee sinne mihin haluisinkin,kun kuitenkin alusta lähdettävä..
Mies lohdutteli mua ja sanoi,et voisin pitää välivuoden ja olla viel kotona,muttei millään pärjättäis rahallisesti..
Enkä mä jaksa olla enää kotona kaikkii päivii...
Toisaalta voisin pitää vuoden tauon ja etsii töitä,mutta mihin pääsen ku ei oo amiksen paprui kädessä ?!
Sori tää purkautuminen,mut nyt itkettää ja suututtaa..
Ja mä kun ehdn jo olla niin iloinen..

Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
Toisaalta voisin pitää vuoden tauon ja etsii töitä,mutta mihin pääsen ku ei oo amiksen paprui kädessä ?!

Kauppaan tai siivoamaan. Kyllä semmostakin vuoden verran tekee jos vaihtoehto on täys rahattomuus

no kun tuskin muistan enää mitään kolmen vuoden päästä..en nyt tiedä että suututtaako vai surettaako tää mua..
Mä oon siihen opinnon ohjaajaan niin vattuuntunut just nyt etten jaksais aatella,vaikka pakkohan se on..
SUUTUTTAA!!

Jos haluat nuoriso-ohjajaksi niin hankkiudu nyt ihmeessä alalle töihin täksi vuodeksi, nuorisotalolle tms. "kerhon" vetäjäksi. Saat siitä lisäpisteitäkni hakuun ja näet, olisko se oikeasti sun ala - kaikkien ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
no kun tuskin muistan enää mitään kolmen vuoden päästä..en nyt tiedä että suututtaako vai surettaako tää mua..
Mä oon siihen opinnon ohjaajaan niin vattuuntunut just nyt etten jaksais aatella,vaikka pakkohan se on..
SUUTUTTAA!!

Enhän mäkään kun maisterin paperit sain käteen kuuden vuoden opiskelun jälkeen muistanut yhtään mitään siitä mitä ensimmäisen vuoden aikana käsiteltiin :D Mutta niin vaan sain paperit ;) Kyllä mun mielestä jos kurssi on suoritettu niin se on suoritettu. Voihan sitä unohtaa ne asiat vaikka kuukaudenkin päästä jo ;)

Toivottavasti keksin hyvän ratkaisun :hug:

no ravintola alaa olen lukenut nyt..
Mutta se saa jäädä.
Kävin työkkärissä juttelee tästä tilanteesta ja ne olivat sitä mieltä siellä,et mun kannattaa koittaa nuoriso ohjaajan koulutusta käydä oppisopimuksella..
Oon tänää soitellut jo paikkaa itselleni ei vaan tunnu natsaavan.. :/
Jos ei muuta ni siivoon tai meen vaikka pikaruokalaan vuodeksi töihin ja sitten haen seuraavassa yhteishaussa nuoriso ja vapaa ajan ohjaajan kouluun...

Yhteistyössä