Ei jaksa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sisu

Aktiivinen jäsen
15.10.2007
20 985
2
36
:kieh: Mä oon kurkkuani myöten täysi meidän ah, niin ihanaa ja suloista uhmaikäistä, 4.5vuotiasta! Lähdin ulkohommille illansuussa, ja sanoin tytölle, että lähde sinäkin sinne. En halua oli vastaus. Minä yritin, että lähde nyt, kun nätti ilma. Enenenenenenen, alkoi huuto vastaan... Minä sitten sanoin, että ok, älä lähde, minä ainakin menen. Sitten alkoi huuto perään, että äiti odota, minäkin tulen... :kieh: :headwall:
Sama homma nyt iltapesujen kanssa. Käskin heittää vaatteet. Ei jaksa/osaa/kehtaa, tuli vastaus lapselta. Minä aloin heittämään, niin sitten alkaa kiljunta, että minä itse heitän... :headwall:
|O Teit niin tai näin, niin tuo lapsi kiukuttelee ja juonittelee vaan. Ja ei millään jaksis ottaa vastaan nyt... :ashamed: Paha päivä ja mieli tänään taas ollu... :'( 3 viikkoa vasta synnytyksestä, huomenna viikko hautajaisista ja kaikki ajatukset puskee pintaan... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Tinkkis:
Eikö kukaan vois katsoo sitä lasta niin saisit kerättyä voimia?Tietty ei oo hyväks käpertyä omiinkaan oloihin mut että edes hetken saisit hengähtää.

Siis kyllähän mulla on mies kotona ollu tänään ja sekin on tytön kans, mutta silti tuntuu, että kun pääsis hetkeksi niin kauas kun pippuri kasvaa... |O

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Niin, etä onko kenenkään muun 4.5v muksu tämmönen?

joo on tosiaankin.mä teen sitä ja mä teen tätä.en tee sitä ja en tee tätä...mutta ku mä ja mä ja mä!!ja meiän pju täytti just 5v.

Joka asiasta saa aikuinen vängätä? Joka asiasta pitää lapsen saada sanoa vastaan? Joka asian lapsi kuvittelee tietävänsä paremmin kun aikuiset?
Kuulostaako tutulle? Näin meillä nykyään eletään... Ja tyttö ei osaa enää puhua kun normaalit ihmiset vaan KOROTTAA ÄÄNTÄÄN JA KIMMASTUU HETI KUN PIKKUSENKIN HERMOSTUTTAA!!!!!
:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

joo on tosiaankin.mä teen sitä ja mä teen tätä.en tee sitä ja en tee tätä...mutta ku mä ja mä ja mä!!ja meiän pju täytti just 5v.

Joka asiasta saa aikuinen vängätä? Joka asiasta pitää lapsen saada sanoa vastaan? Joka asian lapsi kuvittelee tietävänsä paremmin kun aikuiset?
Kuulostaako tutulle? Näin meillä nykyään eletään... Ja tyttö ei osaa enää puhua kun normaalit ihmiset vaan KOROTTAA ÄÄNTÄÄN JA KIMMASTUU HETI KUN PIKKUSENKIN HERMOSTUTTAA!!!!!

oikeen hymyilyttää!!just tuollainen ukko meillä on...huh ei siis oo mitään vikaa...on siis muitakin...kiva juttu..
tosi rankkaa se on ja meil on pikkuveli 4vee joka tietty matkii mitä isoveikka tekee ja uhoo...jee...
ja sit ihan viikon sisään on tullu semmonen kokeilunhalu..hyppii joka paikasta,kiipeilee,pomppii,mitä sit tapahtuu jos teen näin tai näin...ja pikkuveikka tietty perästä.

:ashamed: Siis meidän lapsi ei olekaan epänormaali, vaan tää on ihan jotain ikään liittyvää kipuilua... Hohhoija. Kuinkahan kauan tämä kestää sitten?

5v on rauhallisempi kausi ja 6v sitten uusi rähinä, kun lapsi "taantuu" eikä osaa enää mitään.

meidän poika 4v 2kk kuulostaa ihan samanlaiselta. Niin ihana ja rakas kuin onkin, niin välillä kyllä tuntuu, että hermoni menetän lopullisesti senkiukutteluiden takin :/

Meillä ei suuremmin korota ääntä, mutta 4,5v on just sellainen, että tinkaa vastaan ja luulee tietävänsä kaiken paremmin.

Ja ottaa mallia pikkusisaruksistaan, etenkin 2v 5kk vanhasta. :headwall: Puhuu oudosti, "ei omalla äänellään" ja jos 2v 5kk tekee jotain tuhmaa, menee 4,5v tekemään saman. Samat asiat päivästä toiseen pitää sanoa, eikä siltikään uppoa.

Päiväkodissa taas ottaa muista mallia: ei enää syö suu kiinni jne...

:wave: Meillä kanssa sellainen 4 vee,että oksat pois! Mä olen täällä täysin ylirasittuneena,kun kaikki mättää vaan koko ajan ja poika on ku jostain toiselta planeetalta eikä me puhuta samaa kieltä..aaaaarg! :kieh:
Vaan kylläpä lohduttaa kun tietää että ei ole ainut laatuaan ja jopa taitaa vähän kuulua asiaankin :D
Niin että voimia vaan ja jaksuja kaikille jotka saavat kunnian jakaa elämänsä 4v-monsterin kanssa! :laugh:
Kyllä se siitä ja oi,on ne niin ihania kun ne nukkuu,käykääpä vaikka katsomassa :heart:

Yhteistyössä