ei jaksa......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt

Vieras
....en jaksa enää sitä että kotona kaikki on mun kontolla oli sitten arki tai viikonloppu. Mies tekee kyllä kun sitä "käskee" eli mitään ei tee oma-aloitteisesti kaikki pitää erikseen pyytää ja vääntää rautalangasta.
Miten saisin miehen osallistumaan olen kyllä yrittänyt keskustella asiasta ja mies kommentoi ettei hän huomaa tai tiedä mitä pitäis tehdä, ei edes tajua antaa esikoiselle aamupalaa jos mä nukun pidempään kun oon yön valvonut vauvan kanssa. Aina saa tarkistaa kaiken miehen tekemän. Kerrankin talvella olivat lähteneet ulos ja kun tulivat kotiin niin huomasin ettei 2,5v pojalla ollut sukkia, pelkät kengät jalassa. Ai olisko mun pitänyt tarkistaa oli kommentti.
Mä en tiedä miten tää on päässyt näin käsistä karkaamaan. Pitäisköhän itsekin ottaa sama linja, ai pitäiskö sunkin vaatteet pestä, ai olisitko säkin juonut kahvia. Jotenkin tuntuu lapselliselta jos niin tekisin, vai pitäiskö tehdä työlistä miehelle....
Toisaalta mä oon kotona ja olen itsekin sitä mieltä että kotityöt on mun heiniä mutta tuntuu että mies jää tätärataa ihan ulkopuoliseksi meidän siis lasten ja mun elämästä. On pudonnut jo kärryiltä mitä täällä kotona tapahtuu, sääli.

Yhteistyössä