ei joutunut lapsen hyväksikäyttäjä maksamaan teoistaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sad blue eye
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sad blue eye

Vieras
Mua käytettiin seksuaalisesti hyväksi murrosikäisenä/teininä. Viimein 5 vuotta myöhemmin siitä oli oikeudenkäynti ja nyt kahdesti syytteet on hylätty. Siinä oli sana sanaa vastaan ja yli puolet vanhempaa miestä uskottiin tapahtumien kulusta. Silläkään ei ollut minkään suhteen mitään merkitystä että olin alle 16, eli suomen lain mukaan sakkolihaa, ja syytetty myönsi syytteessä mainitun seksin. Luulin että se on jo itsessään rikos ja hyväksikäyttö, maata lapsen kanssa.

Vuosia olen itseäni syyttänyt tapahtuneesta, se on aiheuttanut masennusta, ahdistusta, paniikkia, itsetuhoa. Tämä oikeuskäsittely on ollut äärettömän raskas, puhua noista asioista tuntemattomien ihmisten edessä, olla ristikuulusteltavana kun puolustus yrittää kaikkensa että saa päättäjät kyseenalaistamaan kertomustani.. Ja miten hirveää tuo on käydä läpi kertoen vain totuuden ja sitten sinua ei uskota. En pysty käsittämään tätä epäreiluutta mitä tunnen kokeneeni.

Mä en tiedä miten pääsen tästä yli. Mulla on pieni vauva ja mua pelottaa että oikeasti skitsahdan tämän kaiken takia - psyyke ei ole mitään vahvinta laatuaan mulla olemassakaan kun olen niin herkkä.

Olo on ihan kaamea, fyysisesti oksettaa. Mä en käsitä miksi oikeus ei toteutunut eikä rikollinen joutunut maksamaan teoistaan.

Mikä tätä maailmaa vaivaa?

Yhteistyössä