Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja kaiku:yksittäisen henkilön saa estettyä löytämästä sinua fb:ssä, ja samalla myös siis lähettämästä kaverikutsuja.
estonlaitto on helppoa (jopa minä osasin):
vie kursori (hiiri) sinisellä pohjalla olevalle yläpalkille, kohtaan Asetukset, älä paina vielä mitään, aukeaa itsestään kolme välilehteä; paina keskimmäistä Yksityisyysasetukset.
siinä on tuollaset kentät mihin kirjoittaa ikävien ihmisten nimiä![]()
Kiitos...nyt on stalkkeri mun estolistalla![]()
Mut ko.henkilö voi nähdä etsimällä ei-kirjautuneena sun profiilin tai sen että olet edelleen facebookissa. Mä meinaa huomasin olevani exän estolistoilla näin
Siis toi on sinäänsä ihan hassu juttu, sillä mulla niinku luultavasti exälläkin, on profiilin yksityisyysasetukset luultavasti muokattu niin että ei-ystäville ei näy muutenkaan mitään muuta kun mitä on nähtävissä, jos ei ole kirjautunut sisään koko feseen. Eli on periaatteessa yhtä tyhjän kans laittaa mitään estoja, paitsi estääkseen kaverikutsut.. mitä me ei exän kans laitettais kuitenkaan puolin tai toisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:Mitäs sä olet sille tehnyt?
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:Mitäs sä olet sille tehnyt?
En tietääkseni yhtään mitään...tai siis olen mä sille moi sanonut.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:Mitäs sä olet sille tehnyt?
siinä syy. Ei täällä päin Suomea SAA moikata tuntemattomille!
Jos se on rakastunut?
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:Mitäs sä olet sille tehnyt?
Jos se on rakastunut?
Siis enkö mä ole sulle kertonut tästä tyypistä?
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:Mitäs sä olet sille tehnyt?
Jos se on rakastunut?
Siis enkö mä ole sulle kertonut tästä tyypistä?
DAA! ET!!
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:Mitäs sä olet sille tehnyt?
Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:Mitäs sä olet sille tehnyt?
Ehkä se luulee, että sä olet kutitellut sen miestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:Mitäs sä olet sille tehnyt?
Ehkä se luulee, että sä olet kutitellut sen miestä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta minua seurattiin autolla kun vein koiraani ulos. Kerran satuin vilkaisemaan ikkunasta ulos ja varmasti sama henkilö kiikaroi autostaan ikkunaani kohti. Että siinä vasta stalkkeri.