Ei jumalauta...(liittyen Kauhajoen tapahtumiin)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Riipputisurupuska:
Eiköhän pohjalaiset osaa antaa kyytiä ja oikein "isän kädestä" jos kaiken mualiman hihhulit tulee hautajaisia häiritsemään!!!

No totta mooses, mää voin olla eturivissä notta pysyvät loitolla! B)

Ei sillä sadan hengen porukalla ole varaa tulla tänne sen seitsemän miljoonan euron vahingonkorvauksen jälkeen?
Eivät he ilmestyneet tänne Jokelan tapahtumienkaan jälkeen, ainakaan en moista muista.

Tästä lahkosta on tullut joskus dokkari tv:stä. Ihan sekopää sakkia!! Siis todellakin pimeetä porukkaa. Muistaakseni se oli Louis Therouxin tekemä dokkari ja se itse meni heidän kans elämään vähäks aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Tästä lahkosta on tullut joskus dokkari tv:stä. Ihan sekopää sakkia!! Siis todellakin pimeetä porukkaa. Muistaakseni se oli Louis Therouxin tekemä dokkari ja se itse meni heidän kans elämään vähäks aikaa.

Niin oli, hän asui kuukauden noitten kans. Ihan idioottejahan ne oli, mut melkein yhtä sukua, et ei sen laajemmalle levinny ajatusmaailma kuitenkaan.

Ihan pimeitä, mä katoin dokkarin. Dokkarin nimenä taisi olla kuvaavasti "Amerikan vihatuin perhe". Kävivät ilakoimassa toisten hautajaisissa, jos oli esim. kuollut Irakin sodassa tms.

Hui kamala :( Ei voi todeksi uskoa miten joku voi iloita tästä!

Olen kyllä itsekin miettinyt, onko nykyajan kauhu-tapahtumat niitä lopunajan merkkejä, joista Raamatussakin puhutaan. En niin kovin paljon ole tuota kirjaa lukenut, mutta voisin kyllä uskoa että Jumala rankaisee niitä jotka ovat hänet hyljänneet. Ja jos valtio toimii Jumalan sanaa vastaan, niin siitä niitä luonnonmullistuksia seuraa. Tietty jumalanpelko pitäisi olla minun mielestä.

Yhteistyössä