Ei jumalauta!!!!!! Mä UNOHDIN mennä töihin tänään!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Naurukohtaus

Aktiivinen jäsen
04.07.2006
3 625
0
36
:o :o :o :o :headwall: :headwall: :headwall: |O |O |O |O Siis mitä helvettiä!!!!!!! Mä olin täysin satavarma että mulla on huomenna vasta töitä mut kappas ku pomo soitti kaheltatoista että missä mä oikein olen!!!! :headwall: :headwall: Miten voi ihmisen aivot pehmetä näin paljon oikeesti????? :headwall:

:laugh: :laugh: :laugh: sitä on ilmassa... kaveri nukku pommiin ja missa kokouksen ja ite kirjottelin asiakkaille maksuja ja laitoin viitteen summan kohdalle... oli pikaksen ihmeissään että ei heidän tilillä oo rahaa maksaa 10 numeroisia summia :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Sattuuhan sitä, mutta miksi olet vielä siellä etkä jo menossa töihin??? :whistle:

Emmä pääse töihin koska en saa kertakaikkiaan mistään kahdelle lapselle näin nopeesti hoitajaa :/ Ja työmatkoihin menee jo pelkästään melkein kaksi tuntia suuntaansa niin eipä siinä ole enää järkeä. Onneks pomo oli ihan lungina mutta kyllä mua vaan vituttaa |O

Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Sattuuhan sitä, mutta miksi olet vielä siellä etkä jo menossa töihin??? :whistle:

Emmä pääse töihin koska en saa kertakaikkiaan mistään kahdelle lapselle näin nopeesti hoitajaa :/ Ja työmatkoihin menee jo pelkästään melkein kaksi tuntia suuntaansa niin eipä siinä ole enää järkeä. Onneks pomo oli ihan lungina mutta kyllä mua vaan vituttaa |O

:laugh: :hug:

No voi ei B) Tästä syystä mä joudun tarkistamaan kalenterini 10 kertaa joka ilta.... :D

No voi ei B) Tästä syystä mä joudun tarkistamaan kalenterini 10 kertaa joka ilta.... :D

Joo ja parasta tässä asiassa on se että meillä on käytössä Google kalenteri pomon kanssa mistä näkee etukäteen kaikki vuorot niin mä olen viimeksi eilen käynyt ´tarkistamassa´että joojoo keskiviikkona klo.11.30 alkaen :headwall: :headwall: Ja siellä kyllä ihan selvällä suomen kielellä luki että tiistai |O

Joo ja parasta tässä asiassa on se että meillä on käytössä Google kalenteri pomon kanssa mistä näkee etukäteen kaikki vuorot niin mä olen viimeksi eilen käynyt ´tarkistamassa´että joojoo keskiviikkona klo.11.30 alkaen :headwall: :headwall: Ja siellä kyllä ihan selvällä suomen kielellä luki että tiistai |O

Semmosta se on kun on vaihtelevat työajat... odottelen mielenkiinnolla milloin itselle käy jotain vastaavaa...

Semmosta se on kun on vaihtelevat työajat... odottelen mielenkiinnolla milloin itselle käy jotain vastaavaa...

joo mä teen pääasiassa keikkatyötä tässä hoitovapaan ohella ja olen siis kotisiivousyrityksessä töissä niin aina ei meinaa pysyä perässä että millon piti olla ja missäkin mutta tänä oli eka kerta kun unohdin täysin koko asiakkaan :/

sattuuhan sitä :D

millaista työtä teet? onko sulla paljokin viikolla vapaita, että sattui keskelle viikkoa hämminki?
itse kun töissä aina ma-pe 8-16 niin vaikeampi unohtaa mennä töihin :)

Alkuperäinen kirjoittaja sairaslomalainen:
sattuuhan sitä :D

millaista työtä teet? onko sulla paljokin viikolla vapaita, että sattui keskelle viikkoa hämminki?
itse kun töissä aina ma-pe 8-16 niin vaikeampi unohtaa mennä töihin :)

Tohon aikasemmin jo laitoinkin että teen pääasiassa keikkatyötä hoitovapaan ohella ja kotisiivousyrityksen leivissä olen =)

Yhteistyössä