Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Sattuuhan sitä, mutta miksi olet vielä siellä etkä jo menossa töihin???![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Sattuuhan sitä, mutta miksi olet vielä siellä etkä jo menossa töihin???![]()
Emmä pääse töihin koska en saa kertakaikkiaan mistään kahdelle lapselle näin nopeesti hoitajaa :/ Ja työmatkoihin menee jo pelkästään melkein kaksi tuntia suuntaansa niin eipä siinä ole enää järkeä. Onneks pomo oli ihan lungina mutta kyllä mua vaan vituttaa |O
Alkuperäinen kirjoittaja vahingonilo:onneksi mulla on oikeesti vp. vittu miten nolo tilanne.
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Sattuuhan sitä, mutta miksi olet vielä siellä etkä jo menossa töihin???![]()
Emmä pääse töihin koska en saa kertakaikkiaan mistään kahdelle lapselle näin nopeesti hoitajaa :/ Ja työmatkoihin menee jo pelkästään melkein kaksi tuntia suuntaansa niin eipä siinä ole enää järkeä. Onneks pomo oli ihan lungina mutta kyllä mua vaan vituttaa |O
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Alkuperäinen kirjoittaja vahingonilo:onneksi mulla on oikeesti vp. vittu miten nolo tilanne.
No aijjaa!!!! :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Sattuuhan sitä, mutta miksi olet vielä siellä etkä jo menossa töihin???![]()
No voi ei B) Tästä syystä mä joudun tarkistamaan kalenterini 10 kertaa joka ilta....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja täh:Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Alkuperäinen kirjoittaja vahingonilo:onneksi mulla on oikeesti vp. vittu miten nolo tilanne.
No aijjaa!!!! :headwall:
no etkös sitten ite ole sitä mieltä että on nolo tilanne?!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Joo ja parasta tässä asiassa on se että meillä on käytössä Google kalenteri pomon kanssa mistä näkee etukäteen kaikki vuorot niin mä olen viimeksi eilen käynyt ´tarkistamassa´että joojoo keskiviikkona klo.11.30 alkaen :headwall: :headwall: Ja siellä kyllä ihan selvällä suomen kielellä luki että tiistai |O
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Joo ja parasta tässä asiassa on se että meillä on käytössä Google kalenteri pomon kanssa mistä näkee etukäteen kaikki vuorot niin mä olen viimeksi eilen käynyt ´tarkistamassa´että joojoo keskiviikkona klo.11.30 alkaen :headwall: :headwall: Ja siellä kyllä ihan selvällä suomen kielellä luki että tiistai |O
Semmosta se on kun on vaihtelevat työajat... odottelen mielenkiinnolla milloin itselle käy jotain vastaavaa...
Alkuperäinen kirjoittaja sairaslomalainen:sattuuhan sitä
millaista työtä teet? onko sulla paljokin viikolla vapaita, että sattui keskelle viikkoa hämminki?
itse kun töissä aina ma-pe 8-16 niin vaikeampi unohtaa mennä töihin![]()