Ei jumalauta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Tulis vaikka kuinka nyt paskaa niskaan mutta kerron silti. :kieh:

Joo on kaikilla huonoja päiviä että siitä ei tarvii mainita.

Täällä arvauskeskuksessa vaan on tällä yhellä ämmällä aina huono päivä, ainakin minua kohtaan. kävin varaamassa aikaa ja tämä ämmä sitten jänkkää että mulle pitäis olla aika varattuna jo, mutta kun ei ole sanoin. joo kyllä meillä tässä tapauksessa aina annetaan kontrolliaika. Edelleenkin sanoin että kun ei ole että kato siltä koneeltas vaikka. joo ei ollu. |O

Sanoin että anna eka aika mikä siellä nyt vapaana on, tämä sitten että missäs sun lapset on kun noin vaan pääset. Minä sitten että mitä se taas tähän kuuluu että saisinko nyt sen ajan. Joo että ei ole kun joulukuussa, no minä sitten että anna se. :headwall: ja että tarviitko mahdollisesti aikasemmin, no minä taas että onko siellä nyt aikesemmin sitten että anna se. No pääsetkö sitten sillon :o

Voi jumankauta mua jo alko vituttaan :kieh:

hävis koko homma tästä yhtäkkiä, jäi vähän kesken teksti.

sanoin kyllä aika tökerösti siinä että anna nyt jumalauta se aika että täällä on muitakin jonossa. en enää jaksanu hillitä itteeni, joka kera jotain vittuilua sen suusta. |O

Niinpä! täällä kysytään AINA et miksi haluaa ajan! Ja kerran en halunnut sanoa, en saanut aikaa "aikoja ei ole". Soitin seuraavana päivänä ja valehtelin syy, yllättäen aika löytyi.

en ymmärrä miksei tää anna mun kirjottaa tähän omaan ketjuun, yhtäkkiä häippää koko homma |O

Mutta voinko nyt mennä mitään valitusta tekemään kun ite siinä myös suutahin? :ashamed: joka kerta kun on niin inhottava ja ynsee ettei viittis edes mennä koko laitokseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se oli varmaan tehyläinen jota jännittää ihan kamalasti, että tuleeko sopu vai meneekö irtisanoutuminen viralliseksi....
:kieh:

Tai sit se olettaa että sopua ei tule ja luuli voivansa käyttäytyä miten tahansa, koska hänellä anyway tänään vika työpäivä :laugh:

Olipas vaikee nainen! Meillä yks sairaanhoitaja ei koskaan päästäis lääkärille. Se luettelee vaikka mitä kotihoitokeinoja ennen kun suostuu antaan lääkärille ajan, jos sittenkään. Yleensä se sanoo, että kokeile näitä ja soita sit uudestaan, hei! Nyt oon oppinu, että jos se vastaa, pysyn tiukkana niin kauan, että antaa sen ajan lääkärille. Mutta ärsyttävää venkoilua, kun ite en soita aikoja lääkärille kun viimesessä pakossa.

joo,kävin viime viikolla labrassa,oli ihan aikakin varattuna ja istuin sitten odottelemaan,niin kohta pöllähtää hoitaja ulos ovesta ja kattelee listaa että kukas seuraavana. No,sit se katto mua,ei ees nimee kysyny,huus vaan että tuuppa sä tytsky vaikka siitä nyt ekaks ku sulla on kuitenki joku vitsanäytejuttu. Olin ihan että häh,verikokeisiin olin menossa..

Yhteistyössä