Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin mistähän johtuu. Olisko vaikka kyse siitä, että tilillä ei ole rahaa!!! Laskut painaa päälle ja seuraava tili on todella pieni palkattomien päivien takia.9 päivää? Mikä on, ettet selviäisi noin lyhyttä aikaa?
Ei tullut mieleen silloin palkattomalle jäädessä kuinka siitä selvitään?Äly hoi älä jätä. Kun saan normaalisti palkkaa niin saan laskuni maksettua. Nyt olin monta päivää palkattomalla eikä rahaa ole. Tajuatko?!?!
Ei sulle tullut mieleen, että ei ollut etukäteen suunniteltua vaan tuli yllättäen lapsen vakava sairastuminen ja sairaalahoito?!? Olisiko pitänyt jättää lapsi yksin satojen kilometrien päähän?!? Mikäs siinä jos sä olet niin sydämetön, mutta mä en ole. Oli ihan lääkärienkin suositus, että jään sinne ja olen mahdollisimman paljon osastolla lapsen luona.Ei tullut mieleen silloin palkattomalle jäädessä kuinka siitä selvitään?
Tuu ketjuun. Löytyy ystävät- osiosta.Palstaan voi aina luottaa. Nimittäin siinä, että ketjun aloittajaa kiusataan. Siksi en täällä enää kirjoitakaan nimimerkillä. Palsta on täynnä kusipäitä ja mielenterveysongelmaisia jotka oman pahan olonsa takia syytävät paskaa muiden niskaan.
Jos lapsella on hätä niin ensimmäisenä kait pitäis miettiä, et onko tähän taloudellisesti varaa?Ei tullut mieleen silloin palkattomalle jäädessä kuinka siitä selvitään?
Jos lapsella on hätä niin ensimmäisenä kait pitäis miettiä, et onko tähän taloudellisesti varaa?
Vitut!
Parikytä vuotta sitten esikoislikkani sairastui hyvin vakavasti ja oli lastenklinikalla viikkotolkulla. Ne päivät ja yöt osasto kympillä kertoivat, että mitä ikinä henkilökunnalle maksetaankin niin se ei ole tarpeeksi.
Oli vakuutukset kunnossa joten en edes tiedä mitä hoito maksoi koska en koskaan saanut ensimmäistäkään laskua mutta summa on kymmeniä tuhansia jopa euroissa.
Aapeelle sanoisin, että asia on just kuten pelkäät.
Hakemuksesi on numero tuntemattoman käsittelijän pöydällä eikä sitä tartte käsitellä hetkeäkään ennen määräpäivää. Ja jos menee yli niin voit valittaa mutta ei se vaikuta mitään paitsi hakemusten keskimääräiseen käsittelyaikaan - jos resursseja todetaan tarvittavan lisää.
Ikävä kyllä, Kela ei enää tee mitään sosiaalityötä vaan vain jakaa rahaa hakemusten perusteella koulutetun apinan käyttämän taskulaskimen raivolla.
Kokeile kunnan sosiaalitoimistoa hätäavun saamiseksi.
Ei ne mitään myönnä kun hakemus kelassa on kesken
Velkojahan ei makseta, että apua asuntolainaan, edes tilapäistarpeisiin olisi saatavilla.
Tervetuloa yhteiskunnan turvaverkkoon joka on reikiä täynnä sille joka yrittää sinnitellä.
Jota ei ole jos ei jaksa.
Mut luuleman mukaan saa vaan rahaa jostain taikaseinästä tosta vaan.
Ei sinun eikä miehesi? Oletko joskus pyytänyt?Ei ole mahdollista saada ennakkoa.
Kirjoitusasustasi voi päätellä kaiken tarvittavan.ihan tura mesta jokapäivä saa olla jonossa ja pitää täytää et täytä uuskik taas uus et et vastannu ja mni paprut iahn sekasin!! Et täytä taas uus jasit ei kun kopio vittu miten sairas mesta voi
Voi luoja taas. Kyllä kaapeissa on ruokaa, mutta ei se auta laskuihin! Äly hoi! Lainanlyhennyksiä siirretty jo viime kuulta tälle kuulle eikä enää voi siirrellä. Lyhennysvapaa ei kannata kun tulee niin kovat maksut pankilta siitä. Mistään en saa rahaa lainaan eikä saa mieskään. Mies saa ihan normaalin palkan, mutta on talolaina ja talon muut kulut maksettavana.
Vittu mitä paskaa taas tällä palstalla. Aina pitää saada lyödä lyötyä. Tässä on muutenkin stressiä lapsen sairauden takia niin sitten besserwisserit aukoo päätään. Hv vain teille.
Itse en ole sen takia ulissut, että rahat pitäisi saada, mutta sen takia olen hoputtanut kelaa, että lapsen kuntoutus eli terapiat seisoivat tauolla odattamassa jatkopäätöstä ja tiesin, että terapeuteillakin oli vielä kesälomatauot tulossa, että kaikkineen olisi tullut monen monen kuukauden tauko. Ja silloin ei ollut kysymys, että kela olisi käyttänyt vain viikkoja papereiden käsittelyyn, tuolloin oli kyse kuukausista. Hoputuksen jälkeen ei onneksi mennyt kuin joku viikko, että sai päätöksen (ja rahaakin takautuvasti vammaistuen muodossa).Silti tukien saajat kehtaavat ulista ja valittaa, jos massit eivät kolahda tilille saman tien.
Veronmaksajille saattoi maksaa sen kymmeniä tuhansia euroja, mutta ei sinulle itsellesi, edes ilman niitä vakuutuksia - vai oliko jotain täysin omakustannushintaisia kalliita lääkkeitä käytössä? Sairauskuluihin on vuotuinen omavastuukatto, samaten lääkkeisiin. Nuo katot nousevat vuosi vuodelta suuremmiksi.J
Oli vakuutukset kunnossa joten en edes tiedä mitä hoito maksoi koska en koskaan saanut ensimmäistäkään laskua mutta summa on kymmeniä tuhansia jopa euroissa.
Oletko oikeasti noin tyhmä?!? Olenko mä puhunut, että ei saada talolainaa maksettua?!? HÄH!!! Aivan, en ole siitä kirjoittanut ettei ole varaa maksaa joten pää pois perseestä ja lue mitä on kirjoitettu. Ja mitä helvettiä talon myyminen edes auttaisi tähän hätään. Eikä vittu yhden kuukauden takia aleta KOTIA myymään. Kyllä on uskomattoman tyhmää porukkaa täällä.Myykää talo pois, kun ette pysty maksamaan. Vittu mitä valitusta taas.
Oot sitten mennyt ostamaan auton lainalla? Se ei ole tällä palstalla sallittua!Olen hakenut Kelasta erityishoitorahaa. Tein hakemuksen sähköisesti ja laitoin liitteetkin sähköisinä. Nyt sitten lukee omissa tiedoissa, että liitteitä voi lähettää 17.10 asti. No kaikki tarvittavat liitteet on laitettu, mutta ei kai Kela nyt tuonne asti odota ennen kuin alkaa edes käsitellä hakemusta. Kun kerran kaikki tarvittava on siellä!
Olen ollut töistä pois ja palkattomalla, että olisi erittäin tarpeen nuo rahat. Seuraava palkka on aivan naurettavan pieni ja saan hädin tuskin maksettua opintolainanlyhennyksen ja autolainan lyhennyksen. Huoh.
Vittuilu alkoi ennen kuin vittuilua, mutta ainahan täällä ketjun aloittaja on syypää.Aloittaja vois ensteks ottaa peilin kanssa pienen keskustelutuokion käytöstavoista, sen verran luokatonta kommentointia täällä... Niin se metsä vastaa, kun sinne huudetaan.
Joo ei kyllä olisi ollut parempi jäädä kotiin työttömäksi! Auton tarvitsen, että pääsen kulkemaan töissä. Julkiset ei kulje niin, että onnistuisi vuorotyössä kulkeminen.Oot sitten mennyt ostamaan auton lainalla? Se ei ole tällä palstalla sallittua!
eikun olisi pitänyt ostaa sellainen auto johon sillä hetkellä oli rahaaJoo ei kyllä olisi ollut parempi jäädä kotiin työttömäksi! Auton tarvitsen, että pääsen kulkemaan töissä. Julkiset ei kulje niin, että onnistuisi vuorotyössä kulkeminen.
Ai mun 18 vuotta vanha on auto on hieno?eikun olisi pitänyt ostaa sellainen auto johon sillä hetkellä oli rahaa
kyllä köyhäki saa ajaa mutta ei liian hienolla autolla
liian hieno sulle, olis sulle kelvannut tonnin pelikinAi mun 18 vuotta vanha on auto on hieno?Ei ollut 2000 euroa laittaa kerralla autoon joten piti ottaa rahoituksella. Joulukuussa on auto maksettu joten se siitä.
Ole mitä mieltä tahdot, mutta ei ole liian hieno mulle eikä ole sun rahoista pois, että mä maksan autoni rahoituksella. Pidä huolta omista asioistasi.liian hieno sulle, olis sulle kelvannut tonnin pelikin