Ei kai mieheni voi olla raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :-O
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

:-O

Vieras
Olen jo jonkin aikaa epäillyt, että olen raskaana. Jostain syystä unohdin epäilyni täysin viikko sitten ja antauduin mieheni kanssa intohimoiseen seksiin ilman mitään ehkäisyä. No, tänään taas muistin raskausepäilyni kun minua oksetti aamulla. Kävin töihin mennessä ostamassa raskaustestin apteekissa ja tein täällä työpaikallani raskaustesin, jonka tulos on positiivinen! Apua, mitä teen, jos miehenikin tuli silloin viikko sitten raskaaksi, kun hän harrasti seksiä minun eli raskaana olevan vaimonsa kanssa! Miten selviämme, jos sekä minä että mieheni olemme raskaana, entä miten kerron miehelleni, että minä taisin silloin viikko sitten yhdynnässä vahingossa ovuloida orgasmin kun mieheni laukesi ja nyt mieheni on mahdollisesti hänkin raskaana!

Suvussani kun on taipumusta kaksosraskauksiin, koska monella naispuolisella sukulaisellani on vähintään 1 kaksoset, niin minullakin on 3-vuotiaat kaksoset! Siis että jos tämäkin raskaus alkoi kaksoisraskautena ja silloin viikko sitten toinen kaksosista siirtyi yhdynnän aikana kehittymään mieheni elimistöön?

Erittäin todennäköistä että miehesi on myös. Eikä sitä tarvitse sille kertoa, huomaahan tuo itsekin kun alkaa pahoinvoinnit yms. Onnea vaan tuplaraskauksista ;D

No eipä olisi eka mies joka on käynyt pökkimässä raskaana olevaa akkaa ja saanut itsekin samoja oireita. http://www.mtv3.fi/viihde/televisio.shtml/mtv3lla-tanaan-kohuttu-dokumentti-mies-raskaana/2009/05/877129

Yhteistyössä