V
"vieras"
Vieras
eikö tuo asia olisi pitänyt selvittää aikasemmin. Ihme pentuja ja todellakin outoa että raskauskeskeytetään vkolla 24 kun ei haluakkaan. kanna raskaus loppuun ja anna lapsi jollekkin kuka tahtoo.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos nyt teen lapsen ja jään yksin, jää haaveeni valmistumisesta taas.
Mä en näe mitään järkeä tehdä lapsi tilanteeseen, jossa naisen lapsiluku on täynnä, nainen ei tulisi pärjäämään yh:na, pariskunta on useasti eronnut ja palannut yhteen ja taas eronnut, ja mies on pettänyt lukuisia kertoja.
Enkä näe sitäkään vaihtoehtona, että raskautta jatketaan ja keskeytetään sitten joskus viikolla 24 kun mies muuttikin mielensä. Kun siitä viikon, kahden päästä syntyy jo vauvoja jotka jäävät eloon. Hyi helvetti. Terveydellisistä syistä tehtävät abortit ymmärrän ja hyväksyn, mutten "se jätti mut"-tyylisiä mielenmuutosabortteja.
Miksi sä ap haluat niin epätoivoisesti tuossa miehessä roikkua ja sille lapsen antaa?
Lapsen teimme kun silloinen mies, väitti sellaisen haluavansa ja pakeni sitten ulkomaille. Sen jälkeen ei ole ketään miestä ollut vuosiin. Kymmenen vuotta meni ennenkuin tapasin nykyisen mieheni. Ehkä nyt pelkään, että taas käy samoin kuin joskus ennen. Ei kai sitä muuten niin ressais![]()
No minä hyvin iloisesti ilmoittin miehelle asiasta, kun olimme talolla sisäseiniä maalaamassa, et "pitäisköhän tosta vierashuoneesta tehdä lastenhuone?" Mies tuumas et," jaa kannattaakohan?" Minä selventävästi tähän tuumasin, et sillä voi olla ehkä käyyttöö tuossa yhdeksän kuukauden päästä. Mies ei sanonut tähän mitään vaan jatkoi hommia...
Sittten se kysyy, että miks mulla on pahaolo ja oksettaa ja minä vastaan et ku oon raskaana, johon tuumaa et "Ai".
Sitten ku minä koetan että "laskeskelin tässä juuri, että tulokkaamme ajankohta on tosiaan tuossa minun syntymäpäivien aikaan, olispa jännää jos syntyi samana päivänä. Mies katto pitkään ja vastaa "Niin" ja "turha sitä on miettiä".