Ei kannata tehdä lapsia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei kannata
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan miten tahtoo ajatella, ajattelun vapaus....

Mutta itse en kyllä lapsia lähe syyttämään meidän vastaavasta tilaneteesta, paitsi meillä minä en halua seksiä koska ällöän itseäni..

Alkuperäinen kirjoittaja kääk:
Joo eiköhän se vika ole ihan miehessä. Ja voithan sinä saada taas itsesi kuntoon jos haluat. Lenkille vaan siitä!

Täytyy sanoa, etteä ei se lenkkeily ainakaan mulle auta :). Oon hoikka ja tissit lähti imetysten seurauksena, tuli napatyrä, peräpukamat, löysä vatsanahka arvilla, tukka lähti ja unettomien öiden seurauksena hirveet silmäpussit, mutta hei, ei se niin hirveesti haittaa - vähän kuitenkin, mut onpahan mulla kaks niiiiiin ihanaa tyttölasta, et en vaihtais elämäntilannetta entiseen :)

Vartalo pilalle? Siis millä lailla pilalle? Arvet haalistuu, laihduttamaan pystyy? Ja muuten, jos mies on sanonut ettei halua ja lapsi on syy, niin saattaisi muutenkin olla parempi ilman häntä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sibrina:
Alkuperäinen kirjoittaja krista:
Lisäys: Meillä 5 lasta, jo 11 vuotta naimisissa ja parisuhde vaan kukoistaa....

:flower: meillä myös 5 lasta, naimisissa kohta 20v ja parisuhde senkun paranee =)

Te ootte ihanan empaattisia ap:ta kohtaan :whistle:

Ap:lle itselleen: älä ihmeessä lapsen syyksi väännä sitä, että miehesi on tuollainen. Paskamainen tilanne toki, mutta minkäpä sitä ihminen toisaalta haluamisilleen mahtaa (tai tässä haluttomuudelleen) :|

Itsekin olen synnyttänyt 4 lasta ja kroppa tosiaan sen näköinenkin. Ylipainoa ei enää ole, mutta ne arvet, löysä nahka ja kansallispuvun taskut..

Vaan eipä tuo ole meidän parisuhdetta heikentänyt. Yhtä kuumana mies käy kun silloin 20 vuotta sittenkin.

Tosiaan miehen päässä se vika on.

Mulle tuli riippuvat ja raskausarpiset tissit, maha jossa raskaurpia ja mahaan pussi joka roikkuu, peräpukamat, hiukset lähtivät aika harvaksi eipä halua mies mua enää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulle tuli riippuvat ja raskausarpiset tissit, maha jossa raskaurpia ja mahaan pussi joka roikkuu, peräpukamat, hiukset lähtivät aika harvaksi eipä halua mies mua enää.

No sitten se ei rakasta sua vaan on pinnallinen ulkonäön perässä roikkuja. Taitaa se miehenkin maha ja naama vähä roikkua jo siitä mitä oli kun aloitte seurustelemaan. Sitä se rakkaus on että kasvaa yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No sitten se ei rakasta sua vaan on pinnallinen ulkonäön perässä roikkuja. Taitaa se miehenkin maha ja naama vähä roikkua jo siitä mitä oli kun aloitte seurustelemaan. Sitä se rakkaus on että kasvaa yhdessä.

No älä puhu potaskaa. Kyllä mäkin rakastan vaikka välillä on kausia kun ei vois vähempää kiinnostaa mitkään lakanoiden pöllyttämiset (ja näitä tämmösiä kausia on ollut, ja ne ovat kestäneetkin jopa yli vuoden, lasten syntymän jälkeen havaittavissa - ei tosin liity miehen ulkonäköön, mutta kuitenkin).

Onko mies ihan sanonut että haluttomuus johtuu nyt sitten nimenomaan tisseistä ja pukamista? :whistle:

Yhteistyössä