Ei kellään sattuisi olemaan lomaosaketta Alanyassa? Kowalski, oisko ratkaisuja omatoimimatkaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huuhkajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on, mutta on tällä hetkellä varattu. Sisko on siellä vielä ens viikon ja sit menee isä kahdeksi viikoksi. Kannattaa selvitellä vuokraamista, tiedän että monet suomalaiset vuokraavat asuntojaan siinäkin yhtiössä missä meidän koti on.

Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:
Meillä on, mutta on tällä hetkellä varattu. Sisko on siellä vielä ens viikon ja sit menee isä kahdeksi viikoksi. Kannattaa selvitellä vuokraamista, tiedän että monet suomalaiset vuokraavat asuntojaan siinäkin yhtiössä missä meidän koti on.

Syyskuussa ajateltiin, kuumuus ei sovi minulle.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:

Syyskuussa ajateltiin, kuumuus ei sovi minulle.

Ahah, luulin että olisitte nyt lähdössä kun äkkilähdöistä puhuit :D Syksyn lomakuviot meillä vielä auki, en tiedä milloin kukakin on sinne menossa.

Syksyyn mennessä varmasti saat vuokra-asunnon hommatuksi. Monilta lentoyhtiöiltä saa pelkkiä lentoja, meidän sakki on viime vuosina suosinut Tjäreborgia ja Turkish airlinesia, mikä on huomattavasti edullisempi, mutta hankalammat lentoaikataulut. Ja olikohan Air Baltic kun tekee lentoja Antalyaan Riikan kautta.

Katsele ja varaile lennot syyskuun 15. päivän jälkeen, tosin kuuma vielä silloinkin. Majoitusta voi katsella esim. Booking.com, Gtahotels, Alpharooms jne löytyy huoneistoja, perhehuoneita aamiaisella, puolihoidolla eikä allinc-hinnatkaan päätä huimaa.

No hei :D

Netistä saa varattua jos monenmoista majoitusta. Eikun googlaamaan :). Supersavers tai joku tommonen tuntuu olevan suosittu mesta hotellien hakemiseen.

Lentoja saa ties mistä. Osa halpoja, osa ei. Mä ottaisin suorat lennot Hel-Ist ja sitten Istanbulista Antalyaan lentäen, loppumatka bussilla.

Yhteistyössä