Ei kettu että ottaa päähän!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärrimurri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärrimurri

Vieras
Mies lähti mun autolla (jossa siis rattaat takakontissa ja tytön turvaistuin) viemään kaverinsa luokse leffaa ja käymään kaupassa, tarkoituksena oli mennä yhdessä syömään RAXiin kun tulee.

No on nyt 3h ollut reissussa ja soitin että missä viipyy kun ihan pika pikaa piti käydä vaan. No hänpä oli 2 kaverinsa kanssa mennyt pizzalle ja tulee kuulemma kun on kaverit vienyt kotiin.

Noh, eipä ole kotona mitään mistä itselle ruokaa kyhään, ja kauppaan en pääse kun rattaat autossa. Kerpeles että ketuttaa, ja tuskin on kaupasta älynnyt mulle ruokaa ostaa kun tosiaan piti sinne syömään mennä yhdessä!!!

No mikset soita miehelle, että tuo sullekin pizzan ja menee sitten vielä kauppaan, jos jotain kotiin tarvitsete.

Joskin aika kökkö teko siltikin siltä mieheltä, jos teidän yhdessä piti mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
No mikset soita miehelle, että tuo sullekin pizzan ja menee sitten vielä kauppaan, jos jotain kotiin tarvitsete.

Joskin aika kökkö teko siltikin siltä mieheltä, jos teidän yhdessä piti mennä.

En viitsi, tuntuu niin hankalaa taas hällä olevan kun mistään ei kiinni voi pitää, lähden likan kanssa kaksin sitten syömään vaikka jonnekkin kun mies joskus kotiutuu, hänen ideansa oli tämäkin että oltaisiin jonnekkin syömään menty koska toivoi jotain perheen yhteistä aikaa ja tekemistä, kun niin harvoin kuulemma perheen kanssa keskenämme mitään tehdään.

Pakko vielä vähän valittaa, nyt tuli kotona käymään toi mun auton kaupasta ei yhtään mitään, ja lähti itse kuulemma muutamaksi tunniksi kavereiden kanssa pelaamaan. Voi kiesus että osaa olla törppö, eikä mainintaakaan siitä että meidän piti sinne raxiin mennä. Kysyi kyllä että käynkö mä illaksi ostamassa ruokaa kun jääkaappi vähän tyhjillään!!!!!!

Yhteistyössä