Olin itestäni vielä nukkumaan käydessä niin epävarma etten sitten ryhtynykään siihen.
Yö meni kuitenkin vähän "erikaavalla".
n. klo. 9.15 vauva nukahti.
Heräsi ekan kerran klo. 02.10 ( eli nukku yllättävän pitkän pätkän ) ja annoin tissiä.
Laitoin sänkyyn ilman tunnia ( ei kaivannut sitä ) ja vauva heräsi uudestaan kello 03.11. Annoin tutin ja sylittelin hetken ja laitoin takas nukkumaan.
Heräsi klo. 06.15 ja sai taas tissiä. Kävi nukkumaan uudestaan ja heräsi klo. 08.00 aikoissa ja mies haki meidän sänkyyn köllöttelemään. Siinä sitten ihmetteli ja höpötteli ( ja äiti torkku
) puol kymmeneen asti =)
Kyllä minä joskus vielä pystyn siihen, mutta en tällä kertaa halunnut sitten edes kokeilla :/
Yö meni kuitenkin vähän "erikaavalla".
n. klo. 9.15 vauva nukahti.
Heräsi ekan kerran klo. 02.10 ( eli nukku yllättävän pitkän pätkän ) ja annoin tissiä.
Laitoin sänkyyn ilman tunnia ( ei kaivannut sitä ) ja vauva heräsi uudestaan kello 03.11. Annoin tutin ja sylittelin hetken ja laitoin takas nukkumaan.
Heräsi klo. 06.15 ja sai taas tissiä. Kävi nukkumaan uudestaan ja heräsi klo. 08.00 aikoissa ja mies haki meidän sänkyyn köllöttelemään. Siinä sitten ihmetteli ja höpötteli ( ja äiti torkku
Kyllä minä joskus vielä pystyn siihen, mutta en tällä kertaa halunnut sitten edes kokeilla :/