E
Elena
Vieras
Onko muita jotka ovat törmänneet ystävien kanssa siihen että he eivät kommentoi asiaa mitenkään? Ilmoitin läheisimmille ystävilleni (joille siis olin jo ehtinyt kertoa raskaudesta ja jotka kyllä olivat silloin kovin iloisia puolestani) keskenmenosta kun sain tietää asiasta. Näistä kolmesta kaksi laittoi silloin "pahoittelut"-tekstarin, sen jälkeen heistä ei ole kuulunut mitään. Laitoin äsken heille pikaisesti meiliä että ovatko töissä, kaksi vastasi että juu onpa tylsä olla töissä ja jatkoivat pohdinnalla mitä tänään söisi ja katsoisi telkkarista. Tuli vähän sellainen fiilis että aha, tästä asiasta ei nyt sitten ilmeisesti sovi puhua.
En minä varsinaisesti odottanutkaan täyttä ymmärrystä sille miltä tuntuu mutta olisi tietysti voinut kysyä että miten jakselet tai miten menee. Töissäkin kaksi ihmistä tiesi eivätkä hekään mainitse asiaa sanallakaan, tämä ei kuitenkaan jotenkin niin paljoa rassaa kuin näiden parhaiden ystävien hiljaisuus. En tiedä pelkäävätkö hankalaa tilannetta vai onko niin että koska kukaan heistä ei vielä edes halua lapsia niin eivät tajua että tämä voisi olla rankka juttu?
Kylläpä pyörii nyt oman navan ympärillä mutta jotenkin tuntuu oudolta että tässä nyt leikitään että ei ole mitään tapahtunut. Ehkä ikävä asia häviää kun siitä ei puhuta?
En minä varsinaisesti odottanutkaan täyttä ymmärrystä sille miltä tuntuu mutta olisi tietysti voinut kysyä että miten jakselet tai miten menee. Töissäkin kaksi ihmistä tiesi eivätkä hekään mainitse asiaa sanallakaan, tämä ei kuitenkaan jotenkin niin paljoa rassaa kuin näiden parhaiden ystävien hiljaisuus. En tiedä pelkäävätkö hankalaa tilannetta vai onko niin että koska kukaan heistä ei vielä edes halua lapsia niin eivät tajua että tämä voisi olla rankka juttu?
Kylläpä pyörii nyt oman navan ympärillä mutta jotenkin tuntuu oudolta että tässä nyt leikitään että ei ole mitään tapahtunut. Ehkä ikävä asia häviää kun siitä ei puhuta?