Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nikaya:No niin, kyse on siitä että ystäväni lapsi on saman ikäinen ja samassa tarhassa. Ja siis järjestää kaverisynttärit. Mutta ei ole kutsunut meitä, vaikka on kutsunut siis lähes kaikki muut.
Onko se normaalia?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meiän vähän päälle kolmevuotias on ollut puoli vuotta tarhassa, eikä ole kutsuttu kenenkään synttäreille. En tiiä eivätkö tapaa täällä pitää kutsuja vai eikö vaan ole listalla. yhen kerran olen lapsen kuullut puhuvan jonkun synttäreistä, että hänkin pääsee sinne, vaan kutsua ei ole kuulunut.
Mietin tossa lapsen omia tulevia synttäreitä, että kuuluuko sit kutsua ketä/ketään? Mä en oikeastaan tiedä edes kaikkien lasten nimiä saati tunne vanhempia.
Alkuperäinen kirjoittaja Nikaya:No niin, kyse on siitä että ystäväni lapsi on saman ikäinen ja samassa tarhassa. Ja siis järjestää kaverisynttärit. Mutta ei ole kutsunut meitä, vaikka on kutsunut siis lähes kaikki muut.
Onko se normaalia?
Onko se normaalia?
Alkuperäinen kirjoittaja Nikaya:Niin. En usko että meitä on koskaan ollut tarkoituskaan kutsua.
Koska ystäväni kyllä puhuu ja kertoo juhlista, joissa oli siis lähes parikymmnetä lasta tarhasta.
En ole kysynyt miksi meitä ei kutsuttu, ja hän vaahtoaa kuinka makeat juhlat heillä oli.
Alkuperäinen kirjoittaja Nikaya:Ei ole sellaistakaan kutsua tulossa. Olemme ystäviä, eikä meillä ole yhteistä kaveripiiriä. Se olisi ollut lapselleni tuo tahraryhmä se kaveripiiri.
Alkuperäinen kirjoittaja **:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meiän vähän päälle kolmevuotias on ollut puoli vuotta tarhassa, eikä ole kutsuttu kenenkään synttäreille. En tiiä eivätkö tapaa täällä pitää kutsuja vai eikö vaan ole listalla. yhen kerran olen lapsen kuullut puhuvan jonkun synttäreistä, että hänkin pääsee sinne, vaan kutsua ei ole kuulunut.
Mietin tossa lapsen omia tulevia synttäreitä, että kuuluuko sit kutsua ketä/ketään? Mä en oikeastaan tiedä edes kaikkien lasten nimiä saati tunne vanhempia.
mun vanhempaa lasta ei kutsuttu koko tarha-aikana kenenkään synttäreille eikä kuopustakaan ole kutsuttu kuin yksille. jostain syystä nuo lapseni eivät ole halutuimpien kavereiden joukossa, vaikka ovat ymmärtääkseni ihan normaaleja ja mukavia, en tiedä miks ei kelpaa edes saman talon lasten synttäreille.