Ei lähe synnytys käyntiin vaikka supistelee. Prkl!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Koko yön supistellu eikä mitään tapahtunut alakerrassa!!!!!
Kävin synnärillä tarkistaan tilanteen ku niin risoo tää homma. Kätilö sanoi ettei yllä kohdunsuulle eikä osaa sanoa onko paikat auki, mut sanoi ettei ihan heti kuitenkaan synny!
En oo nukkunut yhtään viime yönä koska supistuksia tuli kuitenki niin tiheään ja kipeästi etten saanut unta. Kuinkahan kauan tällänen supistelu ,joka ei saa mitään aikaan, voi jatkua??? Ainoastaan saa hermot mireällä ja tietty kipujen takia ei voi paljon tehä....
Kokemuksia.

2 vrk itse kärvistelin ennen kuin poika suvaitsi alkaa syntymään. Kamalaa se supistusten kanssa oleminen oli sen 2 vk, kun unta ei saanut yhtään ja oli vaikea olla. Toivottavasti vauva älyäisi alkaa jo syntymään sulla! :) :flower:

Kyykkyhyppyjä vaan! No ei vaiskaan... Mulle aikanaan annettiin sellanen neuvo että jos se synnytys on käynnistyäkseen niin se käynnistyy vaikka ottais ihan rennostikin. Eli mene suihkuun/kylpyyn, nauti hyvä aamiainen, koita saada vaikka nukuttuakin jos onnistuu (mua auttoi lämmin kaurapussi lantiolla). Kyllä se siitä lähtee tai sitten ei! ;)

Yhteistyössä