Ei me sitten"erottukaan"!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jep

Vieras
Niinpä se vaan meni....Tasan viikko kului kun mun"kaveri"pisti viestiä vaik ite halus"erota",eikä OLLA MISSÄÄN TEKEMISISSÄ tän entisen kotikaupunkinsa kanssa!!!Jotenki mä arvasin ja osasin odottaa sen tekstaria...On näköjään jääny koukkuun...=)!?

No ku en viittiny alkaa selittään asiaa ihan alusta...Jotkut tietää mun viesteistä ja jotkut näköjään ei.Kommentit kun ollu sellasia"Et'misk viittin ees käydä täälä kertomassa näistä,tästä asiasta,...?!?"Niin alotin nyt vaan noin lyhyesti....
Eli mun tekstarikaveri(?!)jota en tunne,muuten ku tiiän sen olevan mua 8v.nuorempi mies henkilö,halus kuukausien tekstariviestittelynsä jälkeen "erota"!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No ku en viittiny alkaa selittään asiaa ihan alusta...Jotkut tietää mun viesteistä ja jotkut näköjään ei.Kommentit kun ollu sellasia"Et'miks viittin ees käydä täälä kertomassa näistä,tästä asiasta,...?!?"Niin alotin nyt vaan noin lyhyesti....
Eli mun tekstarikaveri(?!)jota en tunne,muuten ku tiiän sen olevan mua 8v.nuorempi mies henkilö,halus kuukausien tekstariviestittelynsä jälkeen "erota"!

*muokkausta*

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No ku en viittiny alkaa selittään asiaa ihan alusta...Jotkut tietää mun viesteistä ja jotkut näköjään ei.Kommentit kun ollu sellasia"Et'misk viittin ees käydä täälä kertomassa näistä,tästä asiasta,...?!?"Niin alotin nyt vaan noin lyhyesti....

????
Kannattaisko vähän harjoitella tuota ulosantia

Miten voi "erota" jos ei edes ole toisen kanssa ollut? Tiedän että tuollasen 13-15 vuotiaat "seukkaa" mesen ja vastaavien kautta tapaamatta toisiaan koskaan, mutta oletan ap:n olevan ihan aikuinen ihminen?

Onko tämä nyt se tapaus, jossa sinulle tuntematon mieshenkilö halusi ostaa sinulta seksiä? Piti sinua siis maksullisena naisena. Ja tämän jälkeen olet "seurustellut" ko r*nkkarin kanssa tekstiviestien välityksellä, vaikka et edes tiedä, kuka tämä seksinsä rahalla hankkiva helmi mieheksi on? Eli tarjoat hänelle ilmaista puhelinseksiä.. No onpa kumma, että ilmaiset palvelusi edelleen kelpaavat. Kaikkea sitä.. Onnea teille. Nuori rakkaus on ihana asia.

Siis ethän nyt parisuhteessa sentääs ole, jos kyseenalaisia viestittelysuhteita on toisten kanssa?

No, anyway. Jotkuthan ovat erilaisia ja voivat jo moikkauksesta kuvitella, että nyt seurustellaan. Elämä on. Ehkä hän ei osannut sanoa paremmin, ettei halua olla enää tekemisissä..ei niinkään erota.

Yhteistyössä